SAS og Rezidor partnerskab skal sænke rejseudgifter

SAS Credits, som er SAS’ særlige loyalitetsprogram for små og mellemstore virksomheder, har indgået partnerskab med The Carlson Rezidor Group – den første partner som ikke er et flyselskab. Aftalen er netop blevet underskrevet af koncernchef Rickard Gustafson, SAS, og koncernchefr Kurt Ritter, Rezidor.

Siden lanceringen i 2009 har SAS Credits tiltrukket 28.000 små og mellemstore virksomheder, som optjener credits på flyrejser – oven i de EuroBonus-points, som den rejsende optjener. Disse virksomheder får nu mulighed for at optjene credits, når de overnatter på Radisson Blu eller Park Inn i Europa og Mellemøsten. Credits kan senere ombyttes til gratis flyvninger eller e-gavekort til Rezidor. Det nye partnerskab mellem SAS og Rezidor er sat i værk for at hjælpe kunderne med at sænke deres rejseudgifter og er særligt værdifuldt for mindre virksomheder.

- SAS Credits er helt unikt i luftfartsindustrien og utrolig højt værdsat af små og mellemstore virksomheder. Med Rezidor som ny partner vil vores medlemmer opleve, at de får flere muligheder for at optjene credits samtidig med, at de kan sænke rejseudgifterne, siger koncernchef Rickard Gustafson, SAS.

- Vi er glade for at kunne løfte vores lange samarbejde med SAS et niveau op. Vi samarbejder allerede omkring SAS EuroBonus, og her genererer vi mere end 300.000 overnatninger om året. Nu udvider vi partnerskabet til at inkludere SAS Credits, hvor målgruppen er mindre virksomheder – et marked i vækst og medet stort uudnyttet potentiale, siger koncernchef Kurt Ritter, Rezidor.

Det nye SAS Credits partnerskab styrker det 50 år lange og succesfulde partnerskab mellem SAS og Rezidor. SAS Credits’ medlemmer genererer mere end en million overnatninger om året. Programmet findes i 22 lande.

SAS Credits fakta:

• SAS’ loyalitetsprogram til små og mellemstore virksomheder
  • Medlemsskab er gratis
  • Virksomheden optjener point hver gang en medarbejder rejser med SAS eller en af SAS’ partnere eller overnatter på Radisson Blu eller Park Inn hoteller
  • Den rejsende optjener også EuroBonus points

For yderligere information kontakt venligst:
SAS' presseafdeling på telefon 32 32 31 35