SAS og Thai udvider samarbejdet

Fra den 8. april udvider SAS og Star Alliance partneren Thai Airways det nuværende codeshare-samarbejde til også at inkludere København-Bangkok, Oslo-Bangkok og Stockholm-Bangkok. Dette sker i tillæg til de nuværende codeshare destinationer i Thais regionale netværk i Asien og SAS’ netværk i Europa.

– Vi er rigtig glade for at tage næste skridt i samarbejdet med Thai Airways. Bangkok og Thailand i øvrigt er vigtige destinationer for både fritids- og forretningsrejsende, og vi ser nu frem til at kunne tilbyde vores kunder flere og bedre muligheder for at rejse dertil fra hele Skandinavien, siger koncernchef Rickard Gustafson, SAS.

Med den nye codeshare-aftale forbedrer SAS tilbuddet kunderne, som får flere direkte afgange at vælge mellem og mulighed for samtidig at optjene EuroBonus-point. Billetter kan bookes fra 5. marts.

Thai flyver en dagligt mellem København og Bangkok, og i sommerperioden vil antallet af afgange blive øget med to, henholdsvis fredag og søndag hvor der således vil være to daglige afgange.

For yderligere oplysninger kontakt venligst:
SAS’ presseafdeling på telefon 32 32 31 35

Om os

SAS AB er Nordens største børsnoterede luftfartskoncern. Scandinavian Airlines flyver til mere end 100 destinationer indenfor Skandinavien, Europa, Nordamerika og Asien. Scandinavian Airlines er medlem og en af grundlæggerne af verdens største globale flyalliance - Star Alliance sammen med 27 medlemmer tilbyder SAS over 1300 rejsemål i 192 lande verden over.