SAS øger til Spanien

Som følge af Cimber Sterlings konkurs øger SAS nu antallet af afgange til populære spanske destinationer i løbet af højsommeren.

SAS har allerede øget antallet af indenrigsafgange og nu kommer turen til tre populære spanske feriebyer: Malaga, Barcelona og Palma de Mallorca.

- Vi øger til disse tre destinationer for at give nogle tilbud til de rejsende, der måske pludseligt har mistet deres billetter til sommerferien eller som har været lidt sene ude med at købe billetter, siger Per Møller Jensen, vice president for brand, marketing og EuroBonus i SAS.

Afgangene til de spanske feriebyer bliver øget i perioden 9. juli til 12. august. Der kommer en ny afgang til Mallorca, som nu har syv ugentlige afgange. Malaga får to nye afgange og øges til i alt seks ugentlige, og Barcelona får en ekstra afgang, så der nu er tre ugentlige afgange. Billetter bliver lagt til salg i løbet af i dag, den 10. maj.

For yderligere information om SAS ruter gå til http://www.sas.dk

For yderligere information kontakt venligst:
SAS’ presseafdeling på telefon 32 32 31 35

Om os

SAS AB er Nordens største børsnoterede luftfartskoncern. Scandinavian Airlines flyver til mere end 100 destinationer indenfor Skandinavien, Europa, Nordamerika og Asien. Scandinavian Airlines er medlem og en af grundlæggerne af verdens største globale flyalliance - Star Alliance sammen med 27 medlemmer tilbyder SAS over 1300 rejsemål i 192 lande verden over.