SAS-passagerer kan nu opgradere deres bonusrejser

Nu kan SAS-kunder byde på en opgradering til SAS Plus eller SAS Business for rejser, der er booket med EuroBonus-point.

SAS har allerede tidligere givet deres kunder mulighed for at afgive bud på en opgradering til Plus eller Business. Nu kan SAS-kunder, der har booket en EuroBonus Award Trip, dvs. en rejse booket med EuroBonus-point, afgive et bud på en opgradering.

SAS gør det nu muligt at afgive et bud på en opgradering på flyet, uanset om det er en købt billet eller en billet booket med EuroBonus-point. Man kan byde på opgraderingerne, hvad enten det er indenrigs, i Europa, i Norden eller til og fra USA eller Asien.

I SAS Upgrade bestemmer man selv, hvor meget man vil byde på en opgradering til Plus SAS eller SAS Business. Man kan også betale med EuroBonus-point. Med andre ord kan man som kunde vælge, hvor meget man er villig til at betale for at benytte f.eks. lounge, Fast Track eller Sleeper seat på den næste rejse. Det højeste bud bliver opgraderet, afhængigt af tilgængelighed.

– Vi arbejder hele tiden på at udvikle og styrke vores produkt med innovative tilbud til vores kunder.  Vi har lyttet til vores kunders feedback, og opgraderingsmulighederne gælder nu også for rejser booket med EuroBonus-point. På den måde får endnu flere af vores kunder adgang til SAS' bedste produkter, siger Johan Mägi, Head of Community Programs i SAS.

Man kan byde på en opgradering op til 48 timer før afrejse. Kunderne får besked via e-mail 36 timer før afrejse, hvis buddet accepteres. Man betaler kun, hvis buddet accepteres. Man kan ændre eller annullere sit bud op til 48 timer før afgang.

Hvad omfatter en opgradering?

Når man opgraderer til SAS Plus, får man en række fordele: Adgang til Fast Track (hurtigere sikkerhedskontrol) og SAS Lounges, hvor dette er muligt (med WiFi, mad, drikkevarer, aviser og meget mere), og SAS-mad og -drikke ombord.

Med en opgradering til SAS Business får man yderligere fordele i form af Sleeper seat, komfortkit og en restaurantoplevelse ombord.

På vores opgraderingsside på sas.dk/upgrade kan du nemt afgive et bud og læse mere om, hvad der er inkluderet, når du byder på en opgradering.

For yderligere information kontakt venligst SAS’ presseafdeling 4532323135

Om os

SAS AB er Nordens største børsnoterede luftfartskoncern. Scandinavian Airlines flyver til mere end 100 destinationer indenfor Skandinavien, Europa, Nordamerika og Asien. Scandinavian Airlines er medlem og en af grundlæggerne af verdens største globale flyalliance - Star Alliance sammen med 27 medlemmer tilbyder SAS over 1300 rejsemål i 192 lande verden over.