SAS skruer op for tempoet

I dag mandag den 3. december genåbner SAS Fast Track i Københavns Lufthavn. Det sker efter en omfattende opgardering af sikkerhedskontrollen, som giver kunder hurtig og smidig adgang til transithallen.

SAS har sammen med Københavns Lufthavn gennemført en større opgradering af SAS Fast Track. I den sidste del af ombygningsperioden har SAS Fast Track været midlertidigt flyttet, men nu kan SAS’ kunder, der rejser på en Economy Extra eller Business-billet eller har et EuroBonus Guld-kort, igen komme den hurtige og velkendte vej til gaten.

- Vi er rigtig glade for at kunne tilbyde vores kunder i Københavns Lufthavn en yderst bekvem og smidig løsning med vores nye SAS Fast Track. Vi har med ombygningen fordoblet kapaciteten, så vi selv i de meget travle morgentimer, kan få passagererne let og smidigt igennem, siger vicedirektør Philip Wågnert, SAS.

SAS Fast Track er opgraderet fra to til tre spor og med ny teknologi, som blandt andet giver automatisk bakkefremføring. Bordene i hver ende er forlænget. Alt dette giver en hurtig og smidig tur gennem sikkerhedstjekket og fordobler kapaciteten. Designmæssigt har Fast Track fået samme nye farver og look, som SAS’ check-in-område i lufthavnen. Som en julegave til SAS’ kunder, vil SAS Fast Track den 24. december være åben for alle SAS-kunder.

Åbningen markeres med en reception med champagne og kransekage mandag den 3. december kl. 9.30.

For yderligere oplysninger kontakt venligst:
SAS’ presseafdeling på telefon 32 32 31 35

Om os

SAS AB er Nordens største børsnoterede luftfartskoncern. Scandinavian Airlines flyver til mere end 100 destinationer indenfor Skandinavien, Europa, Nordamerika og Asien. Scandinavian Airlines er medlem og en af grundlæggerne af verdens største globale flyalliance - Star Alliance sammen med 27 medlemmer tilbyder SAS over 1300 rejsemål i 192 lande verden over.