Vil du være SAS nye Rising Star?

Report this content

I dag lancerer SAS en ny kampagne, der via de sociale medier skal fange interessen for SAS billetter hos de unge mellem 18 – 25. Kampagnen Rising Stars skal ved hjælp af de unges kreativitet skabe mere opmærksomhed omkring SAS ungdomsbilletter. Kampagnen går ud på at skabe en virtuel oplevelse igennem video, kortfilm, reklamefilm, rejsebeskrivelser, der fortæller om SAS ungdomsbilletter og produkttilbud til unge rejsende.

”Vi vil gerne fokusere mere på vores unge rejsende, især set ud fra det antal ungdomsbilletter og de produkter, SAS tilbyder – herunder de nye Last Minute – billetter fra Skandinavien til Europa. Vi mener, at en interaktiv social mediekampagne er de bedste måde at kommunikere med denne aldersgruppe, og derfor lancerer vi nu SAS Rising Stars, hvor vi søger nye unge og dygtige talenter, som vi kan belønne med op til 1 million EuroBonus point”, siger Christina Ericson, Dir. Online Communication i SAS.

For at blive en SAS Rising Stars skal de forskellige teams skabe en video – musikvideo, kortfilm, reklame, rejsebeskrivelse – der gør opmærksom på nogle af SAS ungdomsbilletter og produkttilbud. For at vinde virtuelle EuroBonus-point skal teamet samle så mange stemmer som muligt. En EuroBonus Gold dommerkomitè bestående af tre af Skandinaviens unge, der rejser hyppigst, giver også de videoer point, som komitèen foretrækker.

Guldjuryen består af tre af Nordens mest frekvente unge rejsende: Viktor Stenhjem, Kajsa Kling og Roberto Pinia.
-
”Jeg glæder mig til at være med i Guldjuryen og glæder mig til at være med til at påvirke, hvem der får muligheden for at vinde op til 1 million EuroBonus point. Jeg lover også at fortælle om mine egne bedste rejsetips – og afsløre et par gode tricks”, siger Roberto Pinia, Guldjurymedlem og EuroBonus guldmedlem siden han var 19 år.

Vinderne bekendtgøres midt i juni måned. For at få mere information om, hvordan man deltager kan man besøge www.flysas.com/sasrisingstars

For at få flere informationer kontakt:

Per Møller Jensen
VP brand, marketing og EuroBonus