Hårdt gulv eller en dejlig seng? Scandic er coachens smarte valg

Scandic lancerer et nyt produkt til alle idrætsudøvere i Norden – et sportskort, som kan gøre træning og kampe sjovere, bedre og tryggere. I dag sover mange unge idrætsudøvere på hårde gulve på skoler før en kampdag. Scandic tilbyder nu et alternativ med dejlige senge og en energiholdig morgenmad – uanset om man vil vinde, eller mest går ind for at have det sjovt, bliver målene lettere at nå, når man sover godt.

Søvn er nødvendig for at restituere, forbygge skader og sygdom og for at have kræfter til at have det sjovt og nå sine mål. Danmark er et foreningsland, hvor de fleste idrætsklubber bygger på aktive og frivillige indsatser fra forældre – de er engagerede, kompetente og tager et enormt ansvar for, at børn og unge kan få mulighed for at dyrke sport. Foreningerne har ofte en meget begrænset økonomi, så når det er tid til trænings- og turneringskampe, bliver opholdet et spørgsmål for tegnebogen, men også en lang tradition for at vælge de hårde gulve. – Vi vil udfordre den tradition ved at tilbyde mulighed for at sove dejligt og spise godt til en pris, som kan hamle op med skolegulvene. De er hårde, men sjældent gratis – hos Scandic får de unge idrætsfolk i stedet en seng, en gedigen morgenmad og den sikkerhed, som findes døgnet rundt på vores hoteller, siger Casper Puggaard, Director Sales & Marketing på Scandic i Danmark. Sportskortet gælder på udvalgte Scandic hoteller i hele Norden. Kortet koster ingenting og kan bestilles på Scandics hjemmeside, ligesom det er tilgængeligt på udvalgte hoteller fra februar 2010. Flere oplysninger, billeder eller interview fås ved at kontakte: Anette Larsen, pressechef Scandic Danmark, tlf. + 45 236 80461, e-mail: anette.larsen@scandichotels.com

Om os