Scandic knytter flere hoteller i Norden til sig

Scandic fortsætter sin nordiske ekspansion og byder tre nye franchisehoteller velkommen.

Scandic fortsætter sin vækst i Norden og udvider nu med tre nye franchisehoteller og fornyer en allerede indgået franchiseaftale. Tre af hotellerne ligger i Bergen i Norge og det fjerde i svenske Arvika.

– Vi fokuserer på at udvikle os og vokse i Norden og vil åbne flere nye hoteller på spændende steder de kommende år. At tre nye hoteller i Norge og Sverige nu vælger at tilhøre Scandic er meget glædeligt og styrker vores ry som Nordens førende hotelkæde, siger Anders Ehrling, koncernchef og administrerende direktør for Scandic.

Korte fakta:

I Bergen fornys franchiseaftalen med Scandic Bergen City. Samtidig tilføjes to nye hoteller i byen; Bergen Neptun (130 værelser) og Bergen Strand (98 værelser) bliver begge Scandic-hoteller ved årsskiftet.

I Arvika indgår Scandic en franchiseaftale med Oscar Statt, et centralt beliggende hotel med 88 værelser, restaurant, bar, spa og konferencemuligheder. Hotellet skifter navn til Scandic i 2011.

Flere oplysninger fås ved at kontakte:

Jessica Agert, pressechef Scandic, tlf. + +46 709 73 5013, e-mail: jessica.agert@scandichotels.com

There are hotels that are more exclusive, hotels that are cheaper and hotels that are trendier - but there is no hotel as smart as Scandic. Smart, because you get a more conscious and inspiring hotel experience on so many levels. Visit scandichotels.dk presenting more than 150 hotels in 10 countries and many exciting offers.

Tags:

Om os