Scandics handicapambassadør på CNN

Magnus Berglund har været Scandics handicapambassadør i seks år. Nu er hans indsats blev bemærket af CNN, som fortæller historien om, hvordan en virksomhed arbejder aktivt med tilgængelighed

For seks år siden var Magnus Berglund stort set ude af arbejdsmarkedet. Én dag præsenterede han sin idé om, hvordan Scandic kunne arbejde mere med tilgængelighed på hotellerne for Frank Fiskers, dengang landechef for Sverige, hvorefter livet tog en ny drejning. Denne inspirerende beretning er nu blevet til en reportage på CNN World View. – Det er en fantastisk bekræftelse af, at det lønner sig på mere end én måde at investere i tilgængelighed. Jeg er utrolig stolt over både Magnus Berglund og Scandic, siger Frank Fiskers, som i dag er administrerende direktør og koncernchef for Scandic. Se reportagen her Flere oplysninger fås ved at kontakte: Frank Fiskers, adm. dir. og koncernchef, Scandic, tlf.: +46 709 73 52 03 Magnus Berglund, handicapambassadør, Scandic, tlf.: +46 709 50 77 Jessica Agert, pressechef, Scandic, tlf.: +46 709 73 50 13 E-mail: jessica.agert@scandichotels.com

Om os