Køreplan for Sedermeradagen i København

Sedermera Fondkommission udgiver hermed køreplan for Sedermeradagen, der arrangeres i København den 23. marts 2017. Sedermeradagen er en investordag, der arrangeres af Sedermera Fondkommission, der investorerne kan mødes og få mere information om interessante virksomheder i micro- og smallcapsegmentet under afslappede former. Tilmeld dig på www.sedermeradagen.se.

Dato: Torsdag den 23. marts 2017
Tid: 07:30 – 13:30
Sted: Tivoli Hotel & Congress Center, København

07:30 – 08:00    Morgenmad

08:00 – 08:15    Sedermera Fondkommission byder velkommen

08:15 – 08:45    Enersize Oyj

08:45 – 09:15    Medical Prognosis Institute A/S

09:15 – 09:45    Oncology Venture Sweden AB

09:45 – 10:15    Kaffe og kage

10:15 – 10:45    Zaplox AB

10:45 – 11:15    MenuCard AB

11:15 – 11:35    Pause

11:35 – 12:05    Realfiction ApS

12:05 – 12:35    OmniCar A/S

12:35 – 12:40    Avslutning

12:40 – 13:30    Frokost

Moderator: Lasse Ladefoged

For mere information om Sedermeradagen, kontakt venligst:
Telefon: +46 (0) 40 615 14 10
Email: info@sedermera.se
www.sedermeradagen.se

Samarbejdspartnere

Sedermera Fondkommission tilbyder services til virksomheder, der er noteret eller står foran en notering på en fondsbørs eller andet reguleret marked. Selskabets services omfatter corporate finance, certified adviser, opkøb og virksomhedsovertagelser (M&A), finansiel kommunikation, emissionshåndtering og likviditetsgaranti. Sedermera Fondkommission er et bifirma til ATS Finans AB, et værdipapirselskab under den svenske Finansinspektion tilsyn. Sedermera Fondkommissions hovedkontor ligger i Malmø. Selskabet har også kontor i Lund (Medicon Village) og Norrköping (Norrköping Science Park). Organisationen består af cirka 20 personer. Sedermera arbejder for langvarige kunde- og investorrelationer.

Tags: