God og nem Aftengrød – efterspurgt af mange mødre!

Mange mødre har efterspurgt et nemt og hurtigt aftensmåltid med grøntsager. Sempers nye Aftengrød indeholder både ris, pasta og gulerod og er til børn fra 6 måneder. Grøden indeholder mælk og er sammensat 100% ernæringsmæssigt korrekt med alt hvad barnet har brug for til at vokse og udvikle sig. Så du behøver ikke at tilsætte hverken ekstra mælk eller fedtstof. Grøden kan, ligesom alle Sempers øvrige grød, gøres spiseklar med både varmt og koldt vand – Hurtigt og nemt!

Aftengrød på farten

Skal I ud at spise på restaurant? Så er Aftengrød nem at tage med til dit barn, så er du sikker på at der er noget som dit barn kan spise. Grøden er også nem at have med når I spiser hos familie eller venner.

Et godt valg i en travl hverdag

Grød er sund basismad, som de fleste børn elsker fordi den har en god smag og konsistens. Det er vigtigt at børn tilbydes varierede smagsoplevelser, og det giver Aftengrød rig mulighed for. Hvis resten af familien f.eks. skal have kogte grøntsager, kan du komme lidt ekstra grøntsager i grøden. Eller du kan tilsætte findelt kød eller fisk for at introducere nye smagsoplevelser for dit barn. På den måde kan du sætte dit eget præg på dit barns måltid. På Sempers hjemmeside vil du finne opskrifter til børn som du kan bruge til inspiration.

Forhandlere og priser
Sempers Aftengrød med ris, pasta og gulerod kan købes i alle supermarker landet over.
Vejl. U-pris for Sempers Aftengrød med ris, pasta og gulerod er 32,95,-.

Yderligere informationer fås hos:

Camilla Haar, Brand Group Manager, Semper Børnemad, e-post: camilla.haar@semper.dk, telefon 3264 0162

Sempers historie begynder ude på landet, hvor en husmor i Skåne, Nini Kronberg, udvikler en ny måde at producere tørmælk på. Det fører til, at firmaet Svenska Mjölkprodukter (SMP) i 1939 begynder at producere mælkepulver til spædbørn. Semper bliver i 1963 til Semper AB. Mælkepulveret videreudvikles i samarbejde med ernæringseksperter. De første glas med babymad bliver lanceret i 1960. Fra 2010 er Semper i Danmark, og i 2011 overtager Semper AB Beauvais foods børnemadssortiment. Yderligere informationer findes på www.semperbornemad.dk