Vælling med frugt er tilbage

Vi har lyttet til vores forbrugere som har savnet en vælling med frugt. Og nu er den tilbage! Den nye Semper Majsvælling med havre og frugt har en rund og mild smag , og er den eneste vælling med frugt på markedet.

Ny Semper Majsvælling med havre og frugt

Sempers vællinger laves i Sverige af svensk mælk og mel. Vællingerne er baseret på mælk, og den nye Majsvælling med havre og frugt har en rund og mild smag, som de fleste børn kan lide. Vællingen er perfekt at begynde med, og er den eneste vælling med frugt på markedet.

Mætte børn sover godt

Et mæt og veltilpas barn sover godt. Indholdet af majs og havre i vællingen gør, at den kan mætte mere, og mange forældre håber på en bedre nattesøvn, når barnet kommer mæt i seng.

Hyggeligt putteritual

Vælling er en god og mættende godnat tår, som kan være en del af et hyggeligt putteritual sammen med en historie eller en lille sang. Lærer man barnet at falde i søvn i sin egen seng med sovedyr, soveklud eller sut, bliver barnets egen seng et trygt sted at være. Når barnet så vågner om natten af sin lette søvn i sin egen seng og tjekker om omgivelserne er som før, bliver barnet ikke bange, da det er et kendt sted.

Hurtigt og nemt!

Vi sætter en ære i at lave de bedste børnemadsopskrifter, så vællingen både smager godt og er sammensat 100% ernæringsmæssigt korrekt. Derfor kan du være sikker på, at hver portion indeholder lige præcis det, som dit barn har brug for. Tilsæt koldt vand og opvarm eventuelt vællingen i mikrobølgeovn eller gryde, så er den spiseklar enten i flaske eller kop. Hurtigt og nemt!

Forhandlere og priser

Sempers Majsvælling med havre og frugt kan købes i alle supermarker landet over.
Vejl. U-pris for Sempers Majsvælling med havre og frugt er 49,95.

Yderligere informationer fås hos:

Camilla Haar, Brand Group Manager, Semper Børnemad, e-post: camilla.haar@semper.dk, telefon 3264 0162

Sempers historie begynder ude på landet, hvor en husmor i Skåne, Nini Kronberg, udvikler en ny måde at producere tørmælk på. Det fører til, at firmaet Svenska Mjölkprodukter (SMP) i 1939 begynder at producere mælkepulver til spædbørn. Semper bliver i 1963 til Semper AB. Mælkepulveret videreudvikles i samarbejde med ernæringseksperter. De første glas med babymad bliver lanceret i 1960. Fra 2010 er Semper i Danmark, og i 2011 overtager Semper AB Beauvais foods børnemadssortiment. Yderligere informationer findes på www.semperbornemad.dk