Sharp vinder udmærkelse for farve- og billedkvalitet

Den uafhængige testvirksomhed Buyers Laboratory belønner Sharps high-end A3 multifunktionsprintere i farver for enestående billedkvalitet og effektive scanningsfunktioner.

– Vi er stolte over igen at blive påskønnet af Buyers Laboratory. Det er et resultat af MX-6240N’s pålidelighed og ydelse. Udmærkelsen er et bevis på Sharps position inden for højvolumensegmentet og er hyldest til vores kvalitetsprodukter, siger Jonne Zachrisson, nordisk produktchef, Sharp Electronics (Nordic) AB.

Buyers Laboratories vicedirektør Lynn Nannariello udtaler, at: ”Ud over at MX-6240N scanner hurtigere end gennemsnittet, er dens farvescanningsfiler også usædvanligt små. Printeren har desuden en imponerende preview i realtid, hvor brugeren kan får vist udskrifter samt zoome, rotere, flytte og fjerne sider.”

MX-6240N
Sharps MX-6240N kan udskrive, scanne og kopiere med hastigheder på op til 62 sider pr. min. Blandt de vigtigste funktioner er en 10,1” trykskærm i farver med samme pege- og svirpe-teknik som på smartphones og tablets. MX-6240N er intuitiv at bruge og har indbygget komplekse printerfunktioner samt kapacitet til 8500 ark papir. Den kan desuden printe på en mængde forskellige papirtyper i format op til A3 og tykkelser op til 300 gram. Dertil kommer omfattende papirhåndtering og efterbehandlingssystemer til f.eks. hæftning, hulning, foldning og beskæring.

For yderligere oplysninger venligst besøg:
www.humansinvent.com
www.linkedin.com/company/sharpeurope/
www.youtube.com/SharpEurope

For yderligere oplysninger
Jonne Zachrisson, nordisk produktansvarlig ved Sharps dokumentdivision, Sharp Electronics (Nordic) AB, +46 70 611 36 25, jonne.zachrisson@sharp.eu

Om Sharp Dokument
Sharp tilbyder kraftige og prisbelønnede dokumentsystemer, som giver hurtigere og mere effektive samarbejdsmetoder og gør alle på arbejdspladsen effektive. Sharp har alt fra kompakte printere og kopimaskiner i sort/hvid og farver til alsidige, højhastigheds- og multifunktionssystemer. Sharp Open Systems Architecture (OSA) forvandler multifunktionssystemer til kraftige informationsportaler, der er integreret med skyen og forretningsapplikationer. Sharp Optimized Services hjælper virksomheder med at opnå større kontrol, effektivitet og produktivitet. Sharp Cloud Portal Office er en cloud-baseret tjeneste, som gør det enkelt at dele dokumenter og informationer samt at samarbejde online. /This is Why Sharp er den perfekte løsning til enhver arbejdsplads. For flere oplysninger besøg www.sharp.dk.