Sharps produktionssystemer vinder pris i Buyers Laboratory Awards 2014

Det uafhængige testinstitut Buyers Laboratory (BLI) har tildelt Sharps produktionssystemer prisen Outstanding Achievement in Innovation for brochureudskrivning til kant i A3-format.

Sharps farveproduktionssystemer i Pro-serien, MX-6500N og MX-7500N, er blevet tildelt priser for Outstanding Achievement in Innovation for brochureudskrivning til kant og integration af betjeningspanelet med EFI Fiery Command WorkStation.

– Hatten af for Sharps produkter med brochureudskrivning til kant. Mens konkurrenterne er nødt til at anvende dyre, pladskrævende inline- og offline-alternativer og dyrere papir i SRA3-størrelse for at udføre brochureudskrivning til kant i A3-format, kan Sharp Pro-brugere fremstille professionelle brochurer med print til kant på op til 120 sider i A3-format, siger Pete Emory, laboratorietestchef hos Buyers Laboratory.

BLI’s ”Pick Awards”, der udtrækkes hvert andet år, gives til den hardware og software, der vurderes som den bedste i BLI’s omfattende evalueringer af de egenskaber, der er vigtigst for køberne.

– I en branche, der i stigende grad går over til betjening via touchscreen og swipe, har Sharp og EFI fundet en måde til at hæve standarden. Takket være denne integration kan brugerne spare både penge og plads, da hverken ekstra skærm, tastatur, mus eller konsol er nødvendig. Da skærmen også bruges som det vigtigste betjeningspanel for Pro-serien, kan operatøren nemt skifte mellem de to funktioner, siger Pete Emory.

– Det er en ære at modtage priser for Outstanding Achievement for vores innovative teknologi. Disse priser er beviset på, at vi opfylder behovet for pålidelige teknologier, som fastholder kundernes konkurrenceevne og produktivitet, siger Jonne Zachrisson, Nordisk Produktchef i dokumentdivisionen hos Sharp Electronics Nordic AB.

Mere information kan findes på:
www.sharp.dk
www.humansinvent.com
www.linkedin.com/company/sharpeurope/
www.youtube.com/SharpEurope

For yderligere oplysninger
Jonne Zachrisson, nordisk produktansvarlig ved Sharps dokumentdivision, Sharp Electronics (Nordic) AB, +46 70 611 36 25, jonne.zachrisson@sharp.eu

Om Sharp Dokument
Sharp tilbyder kraftige og prisbelønnede dokumentsystemer, som giver hurtigere og mere effektive samarbejdsmetoder og gør alle på arbejdspladsen effektive. Sharp har alt fra kompakte printere og kopimaskiner i sort/hvid og farver til alsidige, højhastigheds- og multifunktionssystemer. Sharp Open Systems Architecture (OSA) forvandler multifunktionssystemer til kraftige informationsportaler, der er integreret med skyen og forretningsapplikationer. Sharp Optimized Services hjælper virksomheder med at opnå større kontrol, effektivitet og produktivitet. Sharp Cloud Portal Office er en cloud-baseret tjeneste, som gør det enkelt at dele dokumenter og informationer samt at samarbejde online. /This is Why Sharp er den perfekte løsning til enhver arbejdsplads. For flere oplysninger besøg www.sharp.dk.