Teleselskaber donerer gebyrer til Afrika indsamling

Hele Danmark samler i disse dage ind til støtte for tørkekatastrofens ofre i Østafrika. Når det store indsamlingsshow løber over skærmen på DR og TV2 lørdag aften, er teleselskaberne også med i indsamlingen. TDC, Telenor, Telia, Teleselskabet 3, Bibob, CBB, Telmore, M1, Callme og Oister donerer alle sms-gebyrer og undlader at opkræve opkaldsafgift, når danskerne ringer eller sms’er deres bidrag ind på 1999, eller 90565252.

Så snart selskabernes samlede donation er talt op, vil det være op til de frivillige nødhjælpsorganisationer bag Afrika NU! Indsamlingen at fordele nødhjælpen, så den hjælper dér, hvor behovet er størst.

TDC: 7020 3510
Telia: 28270170