Ny walkie-talkie – parat til de mest krævende job!

Presseinformation 051206 Ny walkie-talkie – parat til de mest krævende job! TOPCOMs Twintalker 6800 er perfekt på skirejser, på byggepladser og på veje: Den er både vandtæt og stødsikker! TOPCOM lancerer nu en interessant nyhed i sit program af Voice-produkter. Den robuste Twintalker 6800 er en stødsikker og vandtæt PMR walkie-talkie med en rækkevidde på hele 5 km. Den er den perfekte ledsager under en aktiv ferie i sneen eller under en udflugt med bil eller motorcykel. Desuden kan den bruges i butikker, på byggepladser, ved musikfestivaler og lignende. "En Walkie Talkie, som kan modstå krævende opgaver, har været efterspurgt længe. Twintalker 6800 er perfekt tilpasset til mennesker med en aktiv livsstil som f.eks. skiløbere og motorcykelfans. Derudover har den et stort marked i en række professionelle sammenhænge", siger Anders Lindskog, Managing Director hos TOPCOM Nordic. Twintalker 6800 er et rigtigt allround-produkt. Som standard leveres den komplet med indbygget ur og stopur, knaplås, stemmeaktivering og headset-tilslutning. Produktet genkender din stemme, og du behøver ikke at trykke på nogen knapper, men kan kommunikere med begge hænder fri, når du bruger headset. Twintalker 6800 Professional leveres i en praktisk taske med to adaptere, to headset, en hurtiglader, to ladere til bilen, to halsstropper, to bælteclips og otte AAA-batterier. Twintalker 6800 fås i butikkerne fra december 2005 til en vejledende udsalgspris på ca. 698 kr. TOPCOM er en af Europas største virksomheder på markedet for telefon- og dataprodukter med en årlig omsætning på mere end 420 millioner danske kroner. TOPCOM har nordisk hovedkontor i Danmark og salgskontorer i Danmark, Sverige, Norge, Belgien og Hong Kong. TOPCOMs produkter forhandles i 32 lande over hele verden. Du kan læse mere om TOPCOM på www.topcom.net Hvis du ønsker yderligere oplysninger, er du velkommen til at kontakte: Karlöf Marknadsföring AB (nordisk PR-afdeling for TOPCOM) Hvis du ønsker billeder, testprodukter etc., er du velkommen til at kontakte: Göran Karlöf - e-mail: info@karlof.nu - tlf.: + 46 8 676 01 50 TOPCOM Anders Lindskog - e-mail: anders.lindskog@topcom.net - tlf: +45 48 14 25 00 Martine Wienen - e-mail: martine.wienen@topcom.be - tlf.: +32 16 39 89 20 ------------------------------------------------------------ Denne information blev leveret af Observer http://www.observer.dk Følgende filer kan downloades: http://wpy.waymaker.net/client/waymaker1/WOLReleaseFile.aspx?id=159998&fn=wkr0001.pdf http://wpy.waymaker.net/client/waymaker1/ImageArchive/Image.aspx?image_id=8405&lang=DA http://wpy.waymaker.net/client/waymaker1/ImageArchive/Image.aspx?image_id=8406&lang=DA http://wpy.waymaker.net/client/waymaker1/ImageArchive/Image.aspx?image_id=8407&lang=DA http://wpy.waymaker.net/client/waymaker1/ImageArchive/Image.aspx?image_id=8408&lang=DA http://wpy.waymaker.net/client/waymaker1/ImageArchive/Image.aspx?image_id=8409&lang=DA