Tourism Authority of Thailand støtter verdensmesterskabet i Muay Thai

Tourism Authority of Thailand er en af hovedsponsorerne for IFMA-verdensmesterskabet i Muay Thai i Jönköping, Sverige. Mesterskabet er en af verdens største events inden for kampsport, og det starter i dag og fortsætter indtil den 28. maj. Over 2.000 personer deltager i Kinnarps Arena, og tilskuerantallet forventes at komme til at ligge på 40.000.

I dag starter det 17. IFMA-verdensmesterskab i Muay Thai, der løber af stablen i Jönköping, Sverige. Efter den ti dage lange udfordring modtager én person titlen IFMA-verdensmester. Ud over kampene præsenterer eventet den bedste blanding af thailandsk og skandinavisk kultur, inklusive workshops og marked

- Muay Thai er en vigtig del af thailandsk kultur, og den er blevet en populær sport i Norden. Vi er overbevist om, at det er vigtigt at støtte og være en del af verdensmesterskabet i Muay Thai, siger Pakkanan Winijchai, direktør for Tourism Authority of Thailand, Stockholmskontoret

Muay Thai er en af de mest populære sportsgrene i Thailand – både blandt udøvere og tilskuere. Det er en gammel sportsgren, der har eksisteret i over 1.000 år, og sporten er fyldt med traditionelle ritualer. Alle kan nyde sporten – uanset alder eller køn – og Muay Thai er en grundpille i thailandsk kultur

Besøg Tourism Authority of Thailand i forbindelse med IFMA-verdensmesterskabet i Muay Thai! Du finder os ved hovedindgangen, og vi tilbyder workshops i Muay Thai, hvor du kan prøve at bokse med de thailandske mestre, der har stor viden og erfaring inden for denne sportsgren. De thailandske mestre underviser i de unikke teknikker og hjælper deltagerne med at udvikle deres egen personlige boksestil. På scenen kan man også opleve Muay Thai-shows den 19., 20., 21. og 22. maj kl. 12.30 og 18.00.

Ægte Muay Thai i Thailand:

Thanyapura i Phuket
Thanyapura er en af de bedste sports-, sundheds- og wellness-resorts i Asien. Hotellet har et udendørs Muay Thai-træningscenter med fuldt kvalificerede instruktører, der har årtiers erfaring inden for kampsport og tilbyder undervisning for alle – fra begyndere til professionelle.

Combat Group Thailand i Pattaya
Combat Group kombinerer thailandsk tekniktræning med en vesterlandsk undervisningsmetode. Centret tilbyder tre bokseringe, et MMA-bur og et moderne fitnesscenter, og det ligger tæt på havet.

Elite Fight Club i Phuket og Bangkok
Elite Fight Club har to klubber i Thailand – en i Phuket og en i Bangkok. Klubberne har særlig undervisning for udlændinge og emigranter i Thailand med fokus på fysisk og mental styrke samt træningsteknikker.

Tlf.: 46 (0)739 82 34 00

Hurtige fakta

Tweet dette

Citater

Muay Thai er en vigtig del af thailandsk kultur, og den er blevet en populær sport i Norden. Vi er overbevist om, at det er vigtigt at støtte og være en del af verdensmesterskabet i Muay Thai.