Pressemeddelelse: Tryg i samarbejde med ny ejendomsmæglerkæde

Tryg har indgået en samarbejdsaftale med DSE – Danske Selvstændige Ejendomsmæglere om salg af ejerskifteforsikringer.

DSE har foreløbig 126 medlemmer og den ny sammenslutning samarbejder med RealMæglerne. Med tilsammen 250 mæglervirksomheder er det en stærk aktør i markedet. – Det er vigtigt for os at have en seriøs samarbejdspartner med et godt navn, der hurtigt kan levere ejerskifteforsikring til vores kunder. Ejendomsmarkedet er vanskeligt for tiden og derfor skal alle dele af en handel være af høj standard, hvis salget skal lykkes, siger Pernille Sams, der er formand for den nye sammenslutning. Hurtighed og fleksibilitet er en forudsætning for det kommende samarbejde, da man ikke kan gennemføre en bolighandel uden at der foreligger et tilbud på en ejerskifteforsikring. – Vi er glade for, at DSE har valgt os som samarbejdspartner, siger Hilde Seglem, der er Trygs chef for samarbejde med ejendomsmæglere. Jo flere steder nye kunder kan møde os, jo stærkere står vi. Og vi er samtidig glade for, at vi via denne aftale får et godt fodfæste i den øvre del af ejendomsmarkedet. Vi kan selvfølgelig også mærke, at ejendomsmarkedet ikke flyder helt så let som før, men det kan vi kompensere ved at være til stede i så mange salgssituationer som muligt, slutter Hilde Seglem. For yderligere information kontakt kommunikationsdirektør Troels Rasmussen, troels.rasmussen@tryg.dk, tlf. 44 20 30 70.

Om os

Om Tryg”Det handler om at være tryg”. Som ledende nordisk forsikringskoncern med aktiviteter i Danmark, Norge og Sverige arbejder Tryg for at skabe tryghed og værdi for sine kunder, medarbejdere og aktionærer. I 2013 sikrede Trygs 3.700 medarbejdere tryghed for flere end 2,7 millioner kunder. Tryg er noteret på Nasdaq OMX Copenhagen, og 60 % af aktierne ejes af TryghedsGruppen smba, der via TrygFonden årligt uddeler omkring 500 mio. DKK til trygheds¬skabende formål.