Tryg opsiger it-driftsaftale med CSC Danmark

Tryg har besluttet at opsige sin it-driftsaftale med CSC Danmark med virkning fra 1. august 2014.

- En ny driftsaftale forventes indgået med TCS (Tata Consultancy Services Limited) og vil løbe minimum fire år og sikre Tryg en tidssvarende og mere moderne it-drift med en økonomi, der lever op til tidligere udmeldte besparelseskrav, fortæller koncernchef Morten Hübbe.

Resultat af grundig udbudsproces
Udbudsprocessen har kørt over de seneste tre måneder med målsætning om at sikre bedre stabilitet og et mere tidssvarende samarbejde med en fremtidig leverandør på området. CSC har været en del af udbudsprocessen.

Yderligere information:
Pressetalsmand Anders Stougaard, +45 41 86 26 22, anders.stougaard@tryg.dk
Kommunikationsdirektør Steffen Lundgren Kristensen, +45 41 86 28 92, steffen.kristensen@tryg.dk

”Det handler om at være tryg”. Det betyder, at vi arbejder for at skabe tryghed og værdi for vores kunder, medarbejdere og aktionærer. I 2012 sikrede vores 4000 medarbejdere tryghed for over 3 millioner kunder. Med bruttopræmieindtægter på 20,3 mia. DKK i 2012 er vi det næststørste skadeforsikringsselskab i Norden. I Danmark og Norge er vi henholdsvis den største og tredjestørste aktør, mens Sverige udgør 8% af Trygs samlede præmieindtægter. I Sverige markedsfører vi os under navnet Moderna. Tryg indgår i C20-indekset på Nasdaq OMX København. Se også www.tryg.com , www.facebook.com/trygdanmark, www.youtube.com/TrygDanmark, www.twitter.com/TrygDK  og www.flickr.com/tryg.