Mobiltelefonen som håndbog - der også dur, når mobildækningen er væk

Report this content

Blandt værktøj, produktionsudstyr og teknologiudvikling på årets industri- og teknologimesse er det også mulighed for at afprøve en helt ny mobilhåndbog og få en snak om industriel markedsføring.

+vonbülow.co har som den eneste kommunikations- og markedsføringsvirksomhed også en stand på messen.

”Vi har valgt at være der, hvor industrifolket mødes, så vi får mulighed for at fortælle virksomhederne om mobilhåndbogen og om vores erfaring med salgsrettet markedsføring i Skandinavien”, fortæller direktør Michael von Bülow og fortsætter: ”det er vores erfaring, at mange industri- og produktionsvirksomheder har væsentlige udfordringer, når de skal i gang med markedsføring uden for landets grænser og ikke mindst, når markedsføringen skal hænge sammen på flere udenlandske markeder”.

Ofte overlades en stor del af markedsføringen til grosister eller forhandlere i de forskellige lande, og dermed mister virksomheden kontrollen over indsatsen. Samtidig er det sjældent, at kontakten til fagpressen udnyttes til andet end annoncering, og de gode historier kommer ikke igennem til slutkunderne, lyder erfaringerne fra +vonbülow.co, som har 10 års erfaring i Skandinavien.

Håndbog på mobilen, også når der ikke er dækning

+vonbülow.co har en helt særlig håndbog med til messen i Herning – det er nemlig en mobil en af slagsen.

”Håndbogen kan være en manual til maskiner, en montagevejledning, en arbejdsmiljøhåndbog eller enhver form for information, som skal helt ud i hånden på medarbejderne eller kunderne uden, at de skal sætte sig til en PC eller finde ringbindet frem. På den måde har man altid opdateret informationerne lige ved hånden, når man har brug for dem” siger Michael von Bülow, der har den mobile håndbog med på Herning Messen.

Håndbogen er særlig brugbar for virksomheder inden for fx landbrug, produktion og entreprise, da det særligt er i disse brancher, man har brug for at have eksempelvis vejledninger eller manualer. Det er desuden muligt at gemme vejledningerne direkte på mobilens bibliotek, så man altid har dem, når arbejdet skal udføres, også når der ikke er mobildækning.

Michael von Bülow, strategisk direktør, telefon 5353 8118, e-mail michael@vonbulow.co

Vonbülow.co er et kommunikations- og konsulenthus med kontor i hjertet af Sorø. Huset løser alle former for opgaver knyttet til kommunikation, markedsføring, strategiudvikling og forretningsudvikling. Et af husets specialer er bygge- og anlægsbranchen.

Vonbülow.co løser primært opgaver i Danmark, Norge og Sverige, men har også arbejdet med virksomheder i Tjekkiet og Tyskland.

Tags: