The Wolfpack er tilbage til Las Vegas i Hangover part III

I Hangover part III følger vi endnu en gang Phil, Stu, Doug og Alan på deres vanvittige eventyr. Denne gang tager de os med på en begivenhedsrig rejse gennem Mexico, som til sidst ender der, hvor det hele startede – i Las Vegas. Den 2. oktober lanceres Hangover part III på Blu-Ray™, dvd og On Demand.

Der er gået to år, siden vi sidst mødte fyrene, som den gang blev jagtet af narkohandlere i Bangkok. Phil (Bradley Cooper), Stu (Ed Helms) og Doug (Justin Bartha) lever nu et stille og roligt liv og er begyndt at komme sig efter de seneste års eskapader. Men et af flokkens medlemmer er ikke helt tilfreds med tilværelsen. Alan (Zach Galifianakis) føler stadig, at han mangler retning i sit liv, og da han holder op med at tage sin beroligende medicin, ryger både dømmekraft og fornuft.

Hangover-filmene har tilsammen indspillet mere end 8 milliarder kroner i biograferne. Succesen fortsatte også digitalt, og Hangover part II er en af de største on demand-film i Norden.

Boks med hele Hangover-trilogien
Den 2. oktober lanceres den  komplette samleboks med hele Hangover-trilogien. Her kan vi endnu en gang opleve gruppens kaotiske nat i Las Vegas i Hangover I, den vanvittige Bangkok-rejse i Hangover II og til sidst rejsen til Mexico i Hangover III. Boksen indeholder også en dokumentarfilm.

Ny forbedret digitaludgave
Både Blu-ray™ og dvd-versionen af Hangover part III og Hangover-trilogien indeholder en ny og forbedret digitaludgave, hvilket gør det muligt at downloade eller streame den direkte til computeren og mobile enheder som smartphones og tablet-pc'er. Den digitale kopi gemmes derefter i brugerens eget Flixster-bibliotek.

Dansk titel: Hangover part III
Release: 2. oktober
Instruktør: Todd Phillips
Skuespillere: Bradley Cooper, Ed Helms, Zach Galifianakis, Ken Jeong, Heather Graham, Justin Bartha, John Goodman
Forfattere: Todd Phillips og Craig Mazin
Producent: Todd Phillips, Dan Goldberg
Executive producers: Thomas Tull, Scott Budnick, Chris Bender, J.C. Spink

Titelinformation: http://goo.gl/zxdtxT og billeder i høj opløsning: http://goo.gl/4Ulgrn

Yderligere oplysninger, billeder i høj opløsning og forespørgsler:
Tero Marjamäki, tlf.: +46 (0) 8-402 27 84, wbent@cohnwolfe.com, eller besøg http://www.whvdirect.dk

About Warner Bros. Home Entertainment Group
Warner Bros. Home Entertainment Group (WBHEG) brings together Warner Bros. Entertainment's home video, digital distribution, interactive entertainment, technical operations and anti-piracy businesses in order to maximize current and next-generation distribution scenarios. An industry leader since its inception, WBHEG oversees the global distribution of content through packaged goods (Blu-ray Disc and DVD) and digital media in the form of electronic sell-through and video-on-demand via cable, satellite, online and mobile channels, and is a significant developer and publisher for console and online video game titles worldwide. WBHEG distributes its product through third party retail partners and licensees, as well as directly to consumers through WBShop.com.

Tags: