Mød WICONA på ARCHITECT@WORK i København

Den 25. - 26. maj 2016 er WICONA med på arkitektmessen ARCHITECT@WORK i Forum København. Se vores innovative passivhus-certificerede vindue WICLINE 95 med den nye isoleringsteknologi ETC Intelligence®, og oplev hvad vores nyudviklede isolatorer af genanvendt polyamid vil betyde for dit byggeprojekt og for miljøet.

På ARCHITECT@WORK København - Europas mest innovative messe for arkitekter, indretningsarkitekter, bygningskonstruktører m.fl. – viser WICONA innovationer for fremtidens byggeprojekter:

Innovation! Passivhus-certifieret vindue med ETC Intelligence® isoleringsteknologi: Under konceptet ”First!” præsenterer WICONA nu WICLINE 95, vinduessystemet som opnår passivhus-certifiering phB fra Passive House Institute Dr. Feist. Takket være en helt ny og innovativ isoleringsteknologi, kaldet ETC Intelligence®, opnåes en exceptionel isoleringsevne uden brug af ekstra isoleringsstave i konstruktionen. Via et nyudviklet materiale i isolatoren kan vinduer nu produceres med meget lave u-værdier og tilmed i en minimeret karmdybde. Teknologien bygger på tre unikke komponenter; en innovativ overflade som reflekterer varmestråling, en effektiv isolering som reducerer varmetabet og en optimeret geometri i isolatoren. Da ETC Intelligence® eliminerer behovet for ekstra isoleringsstave i karmene, mindskes også den samlede miljøpåvirkning af produktet. ETC Intelligence® indgår som standard i WICONAs passivhus-certificerede vindue WICLINE 95, og systemet er særdeles egnet for projekter med meget høje energikrav.

Innovation! Genanvendt polyamid i WICONAs isolator: Som første systemleverandør i Europa anvender WICONA isolatorer produceret af 100 % genanvendt polyamid i vores systemprodukter. Det nyudviklede materiale i vinduernes og dørenes isolator er kvalitetsmæssigt helt på højde med sædvanligt polyamid 6.6, og produktkvaliteten påvirkes derfor ikke af materialeskiftet. Udskiftningen til genanvendt polyamid viser tydeligt den miljøbevisthed, som gennemstrømmer vores virksomhed og vores produkter, og det er en innovation, som tydeligt bidrager til at reducere en bygnings samlede miljøpåvirkning. Læs mere om genanvendt polyamid og betydningen for miljøet.

Tidspunkt for ARCHITECT@WORK i Forum København:
Onsdag den 25. maj 2016 kl. 11.00 - 18.00
Torsdag den 26. maj 2016 kl. 11.00 - 18.00

Messen foregår: Forum København, Julius Thomsens Plads 1, 1925 Frederiksberg C

Du kan finde WICONA på stand 115. Vi glæder os til at byde dig velkommen!

Hurtige fakta

Tweet dette