Dokumenteret pumpe-dimensionerings program i ny stil.

Wilos nye pumpedimensionerings program Wilo-Select vil blive tilgængelig for første gang online, fra januar 2015. Den nye version tilbyder konsulenterne og projektledere nye fleksible, effektive og komfortable dimensionerings- og beregnings funktioner. Dimensionering af pumper med det nye "Wilo-Select 4 Online" er blevet hurtigere, nemmere og sikrere end nogensinde før.

Wilos nye pumpedimensionerings program Wilo-Select vil blive tilgængelig for første gang online, fra januar 2015. Den nye version tilbyder konsulenterne og projektledere nye fleksible, effektive og komfortable dimensionerings- og beregnings funktioner. On-line funktionen betyder, at alt data altid er opdateret.

Dimensionering af pumper med det nye "Wilo-Select 4 Online" er blevet hurtigere, nemmere og sikrere end nogensinde før. På kun fire trin, opnår man det anbefalede produkt eller en analyse af livscyklus omkostningerne for pumpen. De nye produkt-sammenligninger giver skræddersyet teknisk rådgivning, og kan anvendes som grundlag for alle slags projekter. Nyt er også det sikre valg af tilbehør til vandforsyning, spildevand og spildevand applikationer. Det brugervenlige interface gør det muligt at etablere et hurtigt grundlag for kontrakter og udbud. Yderligere eksport-funktioner og evnen til at sende citater og tekst via e-mail er en garanti for effektiv kundekommunikation

Wilo-Select 4 Online tilgængelig fra 15. september 2015 på
www.wilo-select.com eller via link på www.wilo.dk.

Wilo-Select 4 Online – Pumpedimensionerings program - hurtigere, sikrere og nemmere at bruge end nogensinde før.

For yderligere spørgsmål kontakt venligst:

WILO Nordic
Nermin Galijatovic