Lyd fra et billede. Design fra Yamaha.

Report this content

·   Diskret eller iøjenfaldende - du bestemmer selv. Nem at placere, ingen reol behøves.

·   Stilren. Nyd lyd og kunst i et.  Med minimale proportioner og et elegant udbud af farver, ser Restio ud som et kunstværk. Smalt design i elegante farver. Fås i farverne: Sort, lilla, gr ͈ø n og hvid.

·   "Musiksamling". Selvfølgelig er den inte bara flot, den lyder godt og kan spille al din musik fra iPhone/Android, USB, CD osv.

Den blev skabt fra helt nye tanker, med konceptet at musikken er en del af indretningen. Det tynde design med vægplacering og vinklede sider gør, at Restio ser ud som et billede.

Den kvadratiske front af metalgitter spegler og fanger lys. Under dette findes en dug med et ternet mønster, som giver en fornemmelse af dybde - som om musikken er blevet sluppet ud.

Diskret eller iøjefaldende – du bestemmer selv hvordan du skal indrette dit hjem. Dette er en helt ny lyd-indretnings detalje, som kan matche din livsstil. Det minimale design giver mulighed for en fleksibel placering. Med en dybde på 9 cm og et halvmåneformet stativ, kan du placere Restio mod en væg. Her behøves ingen reol og derfor findes der ingen begrænsinger for, hvor du kan placere den. Du kan også tage stavitet af og hænge den på væggen (dette kræver et ekstra beslag). Dette er den perfekte måde at matche din musik til rummets indretning.

IntelliAlarm. Yamahas nye IntelliAlarm vækker dig blidt med den audiokilde du foretrækker. Først bortfiltreres ubehagelige høje frekvenser. Derefter genskabes det fulde audiospektrum gradvist, før systemet bipper, så du kan være sikker på at vågne. Denne funktion gør det så behageligt som muligt at vågne om morgenen.

Cirkapriser og tilgængelighed
De findes i butikkerne fra september 2011.

Anbefalet pris fra 4990 kr

Læs mere på: www.yamaha.dk

Musik har en enorm kraft til at bevæge os og tale til vores følelser. Vi nyder den, vi længes efter den, vi kan ikke undvære. På basis af mere end 120 års erfaring fortsætter Yamaha med at gøre fremskridt som stimuleres af vores uudtæmmelige entuiasme for musikken.

Marcus CarlssonProduktchef på Yamaha
Telefon:  + 46 (0) 31 - 89 34 47
Mobil:  + 46 (07) 01-90 04 21
E-mail: marcus_carlsson@gmx.yamaha.com