Ny Managing Director udnævnes til Zacco Netherlands

Mark Meijer er netop blevet udnævnt til Managing Director for vores hollandske selskab, Zacco Netherlands, og vil arbejde fra vores kontor i Amsterdam. Mark overtager fra Steffen Moldow, der har været konstitueret Managing Director siden september 2011. Mark vil også være en del af Zaccos Group-Management-team.

Mark Meijer kommer fra en stilling hos Boyden - Global Executive Search, hvor han har arbejdet som partner med ansvar for en portefølje af såkaldte interim executive management assignments. Før Mark kom til Boyden, arbejdede han som administrerende direktør i Elan Computing Ltd og hans erfaring inkluderer også arbejde i andre professionelle servicevirksomheder såsom Gartner Inc. og Resource Global Professionals.

"Vi er meget glade for, at Mark Meijer er kommet til Zacco. Marks omfattende erfaring fra førende professionelle servicevirksomheder i et internationalt miljø vil være af stor værdi for os på vores vej mod at opbygge en succesrig IP-virksomhed i Benelux-området. Mark er en dynamisk person og en stærk team-builder, og vi er overbeviste om, at vi i ham har fundet den rette person til at føre Zacco ind i fremtiden i Holland", siger Hans-Bertil Håkansson, CEO Zacco.

Spørgsmål?
Hvis du har spørgsmål, kontakt venligst Hans-Bertil Håkansson, CEO Zacco Group, på tlf. 45 20 15 13 31

Zacco Danmark er en del af Zacco Group, en af Europas ledende konsulentvirksomheder inden for immaterielle rettigheder med omkring 500 medarbejdere i fem lande. Zacco dækker alle tekniske og juridiske områder inden for immaterielle rettigheder og hjælper kunder med teknisk, juridisk og strategisk rådgivning, herunder håndtering af konflikter og retssager. Besøg www.zacco.dk for mere information.

Om os

Zacco er en af Europas største IP-rådgivningsvirksomheder. Vi bistår vore kunder med teknisk, juridisk og strategisk rådgivning, herunder konflikthåndtering og retssager. Ud over bistand med beskyttelse af immaterielle rettigheder tilbyder Zacco også sine kunder strategisk rådgiving rettet mod at øge deres konkurrencefordel gennem en professionel udnyttelse af sådanne rettigheder. Zacco dækker alle tekniske og juridiske områder inden for immaterielle rettigheder. Mange af Zaccos rådgivere er europæiske patent-, varemærke- og/eller designagenter. Zacco har ca 500 ansatte og kontor i Danmark, Sverige, Norge, Tyskland og Holland. Besøg www.zacco.com for yderligere information.

Citater

Vi er meget glade for, at Mark Meijer er kommet til Zacco. Marks omfattende erfaring fra førende professionelle servicevirksomheder i et internationalt miljø vil være af stor værdi for os på vores vej mod at opbygge en succesrig IP-virksomhed i Benelux-området. Mark er en dynamisk person og en stærk team-builder, og vi er overbeviste om, at vi i ham har fundet den rette person til at føre Zacco ind i fremtiden i Holland.
Hans-Bertil Håkansson, CEO Zacco