Zebra styrker sin organisation i Danmark

Anders Juul er ny Channel Account Manager i Zebra Technologies nordiske team.

Stockholm, 13 september 2012. Zebra Technologies har ansat Anders Juul som Channel Account Manager.

Anders har mere end 12 års erfaring fra Auto-ID og printerindustrien – fra både distributions- og producentleddet. Seneste kommer han fra et job som Nordic Regional Manager hos Citizen Europe, og inden det arbejdede han i distributionsleddet hos danske Scan-IT (nu BlueStar).

“I min tid hos Scan-IT var videresalg af Zebra Technologies’ produkter et af de primære områder, og deraf fik jeg naturligvis et godt kendskab til selskabet og deres produkt-portefølge. I mit nye job handler det primært om at bevare og pleje kunderelationer hos såvel nuværende som nye partnere. Desuden står samarbejdet med systemintegratører og it-huse indenfor retail-, logistik- og hospitals-segmenterne højt på prioritetslisten, siger Anders Juul. Han kommer til at have fokus på Danmark, men kommer også til at arbejde med mange af Zebras nordiske partnere.

”Zebra Technologies er i konstant udvikling og via lokale Channel Account Managers bliver vores kontakt med partnerne tættere. Vi er glade for at kunne tilbyde vore eksisterende kunder, nye kunder samt forhandlere, en mere personlig kontakt med os. Anders har tidligere arbejdet med at skabe relationer med førende eksperter og forhandlere indenfor branchen, noget der har givet ham den ekspertise, som vi kræver hos en Zebra-CAM, siger Elisabet Ek, Regional Sales Manager i Norden og Baltikum.

”Som jeg ser det, er Zebra, sammen med Motorola, den største aktør i Auto-ID branchen, og de har en ekstremt professionel ”approach” til markedet og overfor deres partnere. Det svarer lidt til for en fodboldspiller at komme til Barcelona eller Real Madrid. Meget spændende, siger Anders Juul.

Contact:

Elisabet Ek                                                      Isak Hagen

Regional Sales Manager                                 Account Manager

Zebra Technologies                                         Ogilvy Public Relations Worldwide

46 707 543 85 03                                          46 736 44 09 24

eek@zebra.com                                               isak.hagen@ogilvy.se

Zebra Technologies Corporation (NASDAQ: ZBRA), en global førende aktør respekteret for inovation og kvalitet, tilbyder teknik der giver organisationer og transaktioner en ”virtuel” stemme, og som samtidigt øger deres businessværdi. Selskabets omfattende portefølje af mærknings- og printerteknologier, inklusive RFID og sporing i ”real-time”, peger på det der er væsentligt, for at hjælpe kunderne til smartere beslutninger. Mere information om Zebra Technologies og vores løsninger finder du på www.zebra.com