Favoritten Zekler 36 fortolkes i en begrænset kollektion

Nu lancerer Zekler en limited edition-kollektion af forrige års succes Zekler 36 – sikkerhedsbriller, der kun vejer 16 gram. Den nye kollektion består af seks sikkerheds- og solbriller med samme populære kvalitet som originalen, men hvor der er lagt ekstra fokus på udseendet i form af farve og struktur. Blandt nyhederne findes der både klassiske mønstre som f.eks. Tortoise og stilrene briller med farveglade detaljer.

Forrige år blev de 16 gram lette sikkerhedsbriller Zekler 36 lanceret. Brillerne er udviklet ud fra det synspunkt, at komfort og design er grundlæggende for at få flere i branchen til rent faktisk at beskytte sig på arbejdet. Brillerne blev hurtigt en favorit blandt byggeri- og industriarbejdere. Nu lancerer Zekler en limited edition-version af Zekler 36.

– Med Zekler 36 konstaterede vi, at vægt, pasform og udseende er afgørende faktorer for brugen. Nu tager vi brillerne skridtet længere og lancerer en kollektion, som vi håber kan tiltale alle, der er ude efter det lille ekstra, uanset om man er på jagt efter en mere luksusbetonet følelse, en sjovere struktur eller mere farve, siger Ulrika Calzon, produkt- og sortimentsudvikler hos Zekler.

Nyhederne kommer i begrænset oplag
Den nye kollektion består af seks par sikkerhedsbriller med samme form og design som originalen. Samtlige briller i kollektionen har UV-beskyttelse og fungerer perfekt som solbriller på solrige dage. Brillerne fås kun i et begrænset oplag.

Brillerne kommer i følgende modeller: Carbon – en sort/grå model med flettet overflade, Tortoise – Zeklers fortolkning af det klassiske skildpaddemønster, Steel – i stilren grå med blank flade. Blandt nyhederne findes også Orange, Yellow og White – samtlige med ensfarvede buer i et sporty udtryk.

Brillerne koster vejl.pris kr 49,00. Forhandlere kan findes på www.zekler.com.

Yderligere oplysninger fås ved at kontakte:
Ulrika Calzon, produkt- og sortimentudvikler hos Zekler
E-mail: Ulrika.Calzon@skydda.se, telefon: +46 10 454 73 05

Om Zekler
Zekler udvikler høreværn, øjenværn og åndedrætsværn til brugere i byggeri- og industrisektoren. Vi hjælper brugeren med at være rigtigt beskyttet gennem en produktudvikling, som ikke bare fokuserer på et højt beskyttelsesniveau, men også på brugervenlighed, komfort og flot design. Valget af produkt skal også være så enkelt som muligt, både på nettet og i butikker. Zekler sælges og markedsføres af Skydda Protecting People Europe AB, Nordens førende leverandør af personlige værnemidler til professionelle brugere.