Konference og mini-messe om IT-kriminalitet -undersøgelser og –sikkerhed

ZetStor arrangerer en konference og mini-messe for virksomheder og organisationer, der kan have grund til at gennemgå deres procedurer, når de påvirkes af kriminalitet, industrispionage, tyveri af dokumenter / klient database, økonomisk kriminalitet, chikane, kartel dannelser / overtrædelse af konkurrencereglerne eller risiko for flere industrispecifikke lovovertrædelser som kan påvirke virksomheder. Dette kan indebære alt fra, hvordan virksomheder kan spore kriminalitet i deres egen organisation, til rent politimæssige aktiviteter til efterforskning af alvorlig kriminalitet / IT-kriminalitet og identifikation / bevissikring.

Ved at tilbyde markedets førende produkter fra hele verden kan ZetStor tilbyde løsninger, der giver den bedst mulige position til at sikre spor og beviser, og effektivt reducere tiden til komplekse og omfattende undersøgelser. Dette kan indebære at kopiere materialet, automatisk arkivere beslaglagt materiale, brydning af passwords, kortlægge kommunikationsveje i email og sociale medier, eller at reducere tiden for gennemgang af materialet. I en branche der kræver konstant udvikling for at holde trit med nutidens kriminalitet vil ZetStor skabe en mulighed for interesserede virksomheder og organisationer for at få et overblik over de muligheder som findes i dag, og de løsninger, der kan gøre arbejdet lettere for organisationen.

På messen vil vi høre oplæg fra eksperter, der taler om nuværende og fremtidige scenarier, såvel som flere selskaber viser og demonstrere deres produkter.

Guidance Software: Stephen Gregory fortæller om værktøjer til at analysere data. EnCase Forensic , for selvstændigt- /stand-alone efterforsknings arbejde. EnCase Enterprice til at arbejde med i store netværksmiljøer.

Tableau Stephen Gregory vil lave en grundig gennemgang af hardware fra Tableau til at lave nøjagtige kopier af lagrede data.

Passware : Nataly Koukoushkina taler om problemer med password-beskyttede dokumenter og meget mere. Vær med når Nataly fortæller om Passware og deres unikke løsninger.

Bitsec : André Rickardsson fra Bitsec, en af Sveriges førende konsulentvirksomheder indenfor undersøgelser og sikkerhed, taler om en virkelig sag, der førte til domfældelse.

Belkasoft : Yuri Gubanov er ekspert i at genskabe chat og e-mail historie fra sociale medier. Han viser, hvordan Belkasoft tackler problemerne, og hvilke resultater du kan opnå med moderne software.

Ud over de skemalagte seminarer og foredrag vil Zius , MD5 , Rimage & Nuix fortælle dig mere om de nye teknologier og giver dig mulighed for direkte rådgivning.

Tid & sted.: 6. september 2012 fra 8:30 til 16:00 Nordsjællands Konferencecenter, Gydevang 39-41, 3450 Allerød

Repræsentanter fra pressen kan tilmelde sig gratis direkte til peter.swedberg@zetstor.se

Peter Swedberg VD

peter.swedberg@zetstor.se