Zleeping Hotels fortsætter med at forstærke sin markedsposition takket være de nye samarbejdsaftaler

Zleeping Hotels' bookingportal (ejet af Braganza) vil tredoble sin omsætning efter et ny, let integreret system af samarbejdspartnere er blevet lanceret. Det nye system betyder, at hver partner har adgang til en personlig Zleeping portal. Ved hjælp af et kontrolpanel har partneren nemt overblik over bookinger foretaget fra den personlige webside. Takket være det nye gennemskuelige system, Zleeping Hotels' partnere altid er klar over hvad, der er blevet solgt og kan kræve den tilsvarende provision. Partnere kan være store og små virksomheder eller enkeltpersoner med deres egen blog eller hjemmeside som ønsker at tilføje værdi til deres eksisterende tilbud.

De fleste selskaber i rejsebranchen kan tilbyde en form for samarbejde, men dette er normalt en kompliceret og tidskrævende proces, som er mest almindeligt rettet til virksomheder. Efter 10 måneder på markedet tilbyder Zleeping Hotels nu både virksomheder og enkeltpersoner med deres egen blog eller hjemmeside en mulighed for at samarbejde. Partnerskabet betyder, at Zleeping Hotels giver sine partnere bannere, som de offentliggør på deres hjemmeside eller blog. Når hjemmesiden har besøgende som klikker på banneret, bliver de omdirigeret til en personlig Zleeping portal. Portalen har sit eget kontrolpanel, der viser antallet af bookinger gennemført via den personlige side. Dette gør det nemt at kontrollere bookinger og indtjent provision.

- Vi hævder, at dette er en fordelagtig position for alle parter, både for os og vores partnere, ved at samarbejde om at få mere udbytte på markedet. Vi inviterer både virksomheder og enkeltpersoner til at samarbejde. Det betyder, at efter at have gennemgået en mindre analyse, kan næsten alle med en blog eller en hjemmeside begynde at sælge vores udvalg af booking muligheder, siger Eva Karlsson, informationschef for booking portal.

Fordele ved partnersystemet

Klarhed over bookinger og trafik.
Store fortjenester, fra 10 % (brutto) af salget.
Mulighed for at gøre krav på provisionen direkte fra kontoen.
Ingen krav for minimum salg
Ingen minimum trafik
Uden forudgående investeringer (vi giver de bannere, der er nødvendige for at starte samarbejdet)

Krav

online aktiviteter (hjemmeside eller blog)

Fakta Zleeping Hotels

Tilbyder over 30.000 hoteller på over 1500 destinationer i mere end 120 lande ved bestilling • Rejsesamfund med personlig profil giver muligheden for at forme indholdet så det passer til individuelle præferencer • Tilbyder en stærk, personlig søgning med mulighed for kunderne at filtrere, kategorisere og sortere deres søgen efter deres egne betingelser • Indeholder tjenesten ZleepAdvisor hvor gæster gennemgår ophold og bliver inspireret til nye oplevelser gennem andre gæsters vurdering af hoteller og destinationer • Meget plads til kommunikation og dialog ved hjælp af omfattende tilstedeværelse gennem sociale medier • Giver gæster mulighed for at tjene Zleeping Dollars gennem aktivitet og deltagelse i zleepinghotels.com, en global valuta, der bruges til at opnå rabat på bestillinger• Zleeping Hotel web-support er åben 24 timer i døgnet • Tilbyder gæster en mulighed for unik afbestillingsbeskyttelse: Total - afbestilling fra 10 € / voksen.

Eva Karlsson, Information Manager, eva.karlsson@zleepinghotels.com, Tel   +45 89881089

Reg.nr. FL-0002.361.084-1 • E-mail info@zleepinghotels.com • www.zleepinghotels.dk •  www.facebook.com/zleepinghotels.dk                                              • www.facebook.com/guestofhonour •  @zleeping_dk

Hurtige fakta

Med Zleeping Hotels har du mulighed for at vælge og reservere blandt flere end 30.000 hoteller på mere end 1500 rejsemål i over 120 lande.
Tweet dette