• Zleeping Hotels/

Zleeping Hotels lanceres i seks nye lande inden udgangen af året: Rusland, Tyskland, Portugal, Polen, Italien og Kina

Den positive tendens forbookinger via bookingportalen Zleeping Hotels fører til nye muligheder på markedet. Portalen udvider med hjemmesider på i alt 6 nye sprog: russisk, tysk, portugisisk, polsk, italiensk og kinesisk. Først kom den russiske hjemmeside, som blev lanceret den 1. oktober 2012. De resterende lande skønnes at åbne inden den 31. december 2012.

"Rusland er et vigtigt potentielt marked for os, fordi vi allerede har bemærket en stigning i antallet af bookinger derfra gennem vores '.com'-hjemmeside," siger Maria Åtting, nyudnævnt administrerende direktør for Zleeping Hotels. ” Efter Rusland tager vi fat på at åbne i Kina og derefter vil de resterende hjemmesider vil blive åbnet i nævnte rækkefølge. Det betyder, at Zleeping Hotels vil fungere på 12 markeder ved udgangen af ​​året."

Før implementeringen af ​​lanceringen, er der foretaget ændringer på indeks-siden på hjemmesiden med henblik på at tilpasse den til kundernes behov. "Vi har ændret layoutet på siden for at gøre det mere brugervenligt," siger Maria. "Vi har også forbedret søgefunktionen for at hjælpe kunderne til lettere at finde det, de leder efter. Derudover vil der være en ny VIP login til dem, der ønsker at oprette en konto og være i stand til at drage fordel af vores bonus system, Zleeping Dollars".

Maria Åtting blev udnævnt som ny administrerende direktør for Zleeping Hotels den 1. juli 2012. Maria har tidligere arbejdet for søsterselskabet SunHotels, hvor hun var en af ​​selskabets vigtigste medarbejdere. En af Marias tidligere kolleger beskriver hende som en "karriere-orienteret og fokuseret kvinde med en farverig personlighed og sprudlende energi." Som administrerende direktør for bookingportalen Zleeping Hotels, har hun som et af sine mål at "fordoble omsætningen inden udgangen af ​​året." På den private side, har hendes familie dog den højeste prioritet, for 37-årige Maria kombinerer sin karriere med rollen som mor til tre børn.

Maria Åtting, admdirektør for Zleepinghotels.com

Fakta om zleepinghotels.com (et datterselskab af Braganza Group.)

* tilbyder booking af over 30.000 hoteller på mere end 1500 destinationer i mere end 120 lande

* et rejsesamfund med personlig profil giver mulighed for at forme indholdet, så det passer til individuelle præferencer

* leverer en avanceret, personlig søgning med mulighed for at kunderne kan filtrere, kategorisere og sortere deres søgen efter deres egne betingelser

* omfatter tjenesten "ZleepAdvisor", hvor gæsten anmelder sit opho

* gode muligheder for kommunikation og dialog ved hjælp af omfattende tilstedeværelse i sociale medier

* gæsterne har mulighed for at optjene Zleeping Dollars - en global valuta, der bruges til at opnå rabat på bookinger - gennem aktivitet og deltagelse på zleepinghotels.com.

* Zleeping Hotel web-support holder åbent 24 timer i døgnet

* tilbyder sine gæster en unik mulighed for annullering: Total - Afbestilling (uanset årsagen, får du dine penge tilbage).

Eva Karlsson, Informationsansvarlig: eva.karlsson@zleepinghotels.com

Reg.nr. FL-0002.361.084-1  www.zleepinghotels.dk   www.facebook.com/zleepinghotels.dk   www.twitter.com/zleeping_dk

Hurtige fakta

Vælg og book blandt 30.000 hoteller på mere end 1500 destinationer i over 120 lande! Du bestemmer hvornår du vil gå, hvad du ønsker at opleve, og hvor længe du ønsker at bo.
Tweet dette