Zleeping Hotels lanceret i Danmark, Norge og Finland efter fremgang

Zleeping Hotels (ejet af Braganza), en online hotel booking portal, erobrer nu Norge, Danmark og Finland. Efter stor succes i Sverige, Spanien og England udvides virksomheden. Portalen giver adgang til over 30.000 hoteller på over 1.500 destinationer og er helt integreret i de sociale medier. I år er der yderlige syv lande der bliver lagt til. 2012 passerer den globale turisme grænsen over en milliard rejsende. Antallet af turister er konstant stigende hvert år og vi bliver mere og mere inspireret af nye destinationer via sociale medier.

Åbenhed og ægthed er forklaringen på succesen
En ny rapport fra UNTWO viser, at verdensturismen passerer en milliard rejsende i løbet af 2012, trods de finansielle kriser. Folk sparer op i stedet for at spise ude, købe tøj og bruge penge på underholdning for få råd til at rejse, ifølge Forex.

Zleeping Hotel vokser i takt med at verdens turisme øges. Efter succesen med etableringen i Sverige, Spanien og England investerer Zleeping Hotels videre i de tre nordiske lande Norge, Danmark og Finland. I 2012 står yderligere syv lande på tur. Den hidtidige succes skyldes direkte kommunikation via sociale medier, reelle anmeldelser og en unik og total afbestillingsforsikring.

Zleeping Hotels lanceret i Norge, Danmark og Finland.

- Åbenhed er helt sikkert en stor del af succesen. Vores afbestillingsforsikring uden krav på attester, vores garanterede, ægte anmeldelser og vores åbne kanaler i sociale medier, har gjort os pålidelige i gæsters øjne - hvad du ser, er hvad du får. Åbenhed vil altid gennemsyre vores virksomhed, i alle lande, siger Eva Karlsson, Informationsansvarlig i Zleeping Hotels.

Zleeping Hotels inspirerer til nye destinationer via Facebook
I takt med at turismen stiger, viser en undersøgelse foretaget af Skyscanner, vil de sociale medier i stigende grad blive en kilde for inspiration, når du skal vælge et rejsemål. Zleeping Hotels er i sin ekspansionsfase, bevidst om Facebooks indvirkning på underholdningsindustrien. Der var tidlig fokus på integrationen af sociale medier i erhvervslivet med henblik på at lade gæsterne samle og formidle garanteret førstehåndsinformation. For at maksimere brugervenlighed er der ydermere lanceret en søgefunktion til hoteller direkte på Facebook.

Fakta zleepinghotels.com (indgår i Braganza koncernen)
* Tilbyder over 30.000 hoteller i mere end 1.500 destinationer i over 120 lande ved bestilling.
* Rejsebureau med en personlig profil og derfor er det muligt at forme indholdet til individuelle præferencer.
* Har stærke og personlige søgeværktøjer hvorfra det er mulig at filtrere, kategorisere og sortere søgen efter egne betingelser.
* Indgår ZleepAdvisors revision af opholdene, samt inspiration til nye oplevelser med andre gæsters oplevelser af hoteller og destinationer.
* Betydelige muligheder for kommunikation og dialog gennem omfattende tilstedeværelse via sociale medier.
* Mulighed for at gæster kan tjene Zleeping Dollars gennem aktivitet og deltagelse i zleepinghotels.com, en valuta, der bruges til at opnå rabat på hotelreservationer.
* Zleeping Hotels Web support er åben 24 timer i døgnet.
* Tilbyder sine gæster den unikke afbestillingsforsikring - fra 10 € / voksne.

Kilder
UNWTO, Skyscanner, Forex

For mere information
Zleeping Hotels, www.zleepinghotels.dk