A-lehdet uusi lehdenmyynninjärjestelmänsä

A-lehdet Oy investoi uuteen lehdenmyynninjärjestelmään ja kehittää samalla siihen liittyvää sovellusympäristöään. Uudistusta varten A-lehdet Oy on tehnyt laajan yhteistyösopimuksen yhdysvaltalaisen Advantage Computing Systemsin (ACS) kanssa. Nyt käynnistetty hanke valmistuu vuoden 2012 lopussa.

Koko lehdenmyynnin ja tilaustenkäsittelyn kattava järjestelmä tulee parantamaan A-lehtien toiminnan asiakaslähtöisyyttä ja reaaliaikaisuutta. A-lehtien toimitusjohtaja Olli-Pekka Lyytikäinen kertoo, että "yhteistyökumppaniksi valittiin ACS, joka erottui selkeästi muista tutkimistamme vaihtoehdoista asiakaslähtöisyydellään, toimialaosaamisellaan ja tuotteensa laajoilla ominaisuuksilla". Hankkeen johtamisessa A-lehtien tukena toimii Deloitte.

Advantage Computing Systems (ACS) on vuonna 1979 perustettu yksityisomistuksessa oleva julkaisutoimialan tietojärjestelmätoimittaja.

Lisätiedot: A-lehdet Oy:n toimitusjohtaja Olli-Pekka Lyytikäinen, p. 09 759 6546

A-lehdet-konserni on mediatalo, jonka muodostavat A-lehdet Oy, Markkinointiviestintä Dialogi Oy ja Imag e Kustannus Oy.  Henkilöstöä konsernissa on 474. Konsernin julkaisuja ovat Apu, Avotakka, Demi, Eeva, Image, Kaikkien aikojen Joulu, Kauneus & Terveys, Lily, Maku, Meidän Mökki, Meidän Talo, Mondo, Soundi, Tuulilasi, Urheilulehti, ViherPiha, Voi hyvin, ApuKrypto ja ApuRistikot.