A-LEHDET VAHVISTAA ASUMISENLEHTIÄÄN

A-lehtien vahvat asumisenlehdet ViherPiha ja Meidän Mökki lisäävät ensi vuoden alussa ilmestymiskertojaan. ViherPiha kasvaa kahdella lisänumerolla kuukausilehdeksi. Meidän Mökki kasvaa yhdellä numerolla ja alkaa ensi vuoden alusta alkaen ilmestyä 10 kertaa vuodessa.

"On entistä tärkeämpää, että lehdillä on oma vahva ääni ja sielu. ViherPihan kasvu Pohjoismaiden suurimmaksi puutarha- ja kasvilehdeksi on esimerkki asiakkaiden tarpeiden tunnistamisesta ja laadukkaasta työstä. Kahden numeron lisäys on strategiamme mukaista ja lukijoiden entistä parempaa palvelemista. Meidän Mökin uusi numero on ajoitettu lukijoiden toiveiden mukaisesti kevääseen, jolloin kaikki vapaa-ajan asumiseen liittyvät aiheet ovat ajankohtaisia, kertoo A-lehtien julkaisujohtaja Anne Lyytikäinen-Palmroth.

A-lehdet Oy kustantaa Suomen neljää suurinta asumisen, rakentamisen ja puutarhanhoidon aikakauslehteä (Avotakka, Meidän Mökki, Meidän Talo ja ViherPiha) ja ne tavoittavat yhteensä 1 415 000 bruttolukijaa. Lehtien levikit kasvoivat viime vuonna yhteensä 3,4 %.

ViherPiha kasvatti kaikista suomalaisista tilattavista aikakauslehdistä levikkiään eniten (9,4 %, LT 2010). Suomalaisen mökkielämän asiantuntijan Meidän Mökin parissa viihtyy entistä useampi lukija: lehden levikkikasvu kovassa kilpailussa oli 6 % (LT 2010).

Lisätiedot: A-lehdet Oy:n julkaisujohtaja Anne Lyytikäinen-Palmroth, p. 09 759 6344

ViherPihan levikki oli 90 906 (LT 2010) ja lukijamäärä 362 000 (KMT 2010). Meidän Mökin levikki oli 46 564 (LT 2010) ja lukijamäärä 303 000 (KMT 2010).

A-lehdet Oy:n julkaisuja ovat Apu, Avotakka, Demi, Eeva, Image, Kaikkien aikojen Joulu, Kauneus & Terveys, Lily.fi, Maku, Meidän Mökki, Meidän Talo, Mondo, Mondon Ruoka & Matka, Soundi, Tuulilasi, Urheilulehti, ViherPiha, Voi hyvin, ApuKrypto ja ApuRistikot.