A-LEHDET VAHVISTAA MEDIAMYYNTIÄÄN

A-lehdet Oy tehostaa mediamyyntiään ja yhtiön tutkimustoimintaa uudistamalla organisaatiota. Mediamyyntiyksikön nykyinen vetäjä Tuuli Toivainen siirtyy suunnittelujohtajaksi vastaamaan yhtiön tutkimustoiminnasta sekä mediamyyntiä tukevien yhteistyömallien ja ratkaisujen suunnittelusta ja toteuttamisesta. Samassa yhteydessä Jyrki Rehumäki palaa A-lehtien mediamyynnin johtajaksi. Rehumäki jatkaa myös Image Kustannus Oy:n toimitusjohtajana.

Jyrki Rehumäki kertoo palaavansa luottavaisena mediamyynnin vetovastuuseen muutaman vuoden tauon jälkeen. ”Konsernissa on investoitu viime aikoina merkittävästi lehtien laatuun ja sähköisiin palveluihin. Tulokset näkyvät etenkin tilausmyynnin useita vuosia jatkuneena kasvuna. Nyt tehtävänämme on osoittaa mainostajille brändiemme voima kuluttajien ostopäätösten muokkaamisessa - riippumatta käyttävätkö he niiden lukemiseen perinteistä lehteä, tablettia vai verkkoa”, kommentoi Rehumäki.

Tuuli Toivainen on innoissaan uudesta tehtävästään. "Tavoitteenamme on löytää ratkaisuja media-asiakkaiden myynnin kasvattamiseen. Pystymme asiakastiedon analytiikkaa, lehtiemme kuluttajapaneeleja, tapahtumia ja räätälöityjä tutkimuspalveluja hyväksi käyttäen löytämään mediamyyntimme asiakkaille uusia keinoja menestyä kiristyvässä kilpailussa”, kertoo Toivainen.

Nimitykset tulevat voimaan välittömästi.

Lisätiedot:
Mediamyynnin ja -markkinoinnin johtaja Jyrki Rehumäki, A-lehdet Oy, p. 09 759 6768 tai
050 414 4768, sähköpostitse jyrki.rehumaki@a-lehdet.fi
Suunnittelujohtaja Tuuli Toivainen, A-lehdet Oy, p. 09 759 6556 tai 050 414 4556, sähköpostitse tuuli.toivainen@a-lehdet.fi

A-lehdet-konsernin muodostavat A-lehdet Oy, Image Kustannus Oy ja Markkinointiviestintä Dialogi Oy.Konsernin liikevaihto vuonna 2010 oli 91 milj. euroa ja henkilökuntaa 474.
A-lehdet Oy:n julkaisuja ovat Apu, Avotakka, Demi, Eeva, Lily, Kauneus & Terveys, Maku, Meidän Mökki, Meidän Talo, Soundi, Tuulilasi, Urheilulehti, ViherPiha, Voi hyvin, ApuKrypto, ApuRistikot. Image Kustannus Oy julkaisee Imagea ja Mondoa.