Image ensimmäisenä suomalaisena lifestyle-lehtenä iPadissä

Suomalaisten lifestyle-lehtien ja aikakauslehtijournalismin klassikko Image on nyt ladattavissa iPadiin. Tänään ilmestyvän kesän tuplanumeron 6-7/2011 sekä toukokuussa ilmestyneen numeron 5/2011 voi nyt ladata maksutta App Storesta. Imagen iPad-sovellus poikkeaa paperisesta emolehdestään muun muassa tarjoamalla lisämateriaalina Imagen arkistojen suosituimpia artikkeleita. Syksyn iPad-numeroissa hyödynnetään entistä laajemmin lehden kuvallisuutta ja mukaan on tulossa myös liikkuvaa kuvaa.

”Image on moderni ja ennakkoluuloton lifestyle-lehti, joten iPad-sovelluksen tekeminen on meille luontevaa. Huomio on hiljalleen siirtynyt itse laitteesta siihen, mitä sillä voi tehdä. Laadukkaalle iPad-sisällölle on siksi kova kysyntä” toteaa Imagen päätoimittaja Mikko Numminen . "Kehitämme syksyllä Imagen iPad-sovellusta  ja  myös muita sähköisen julkaisun tapoja. Yleisö on valmis lukemaan yhä pidempiä tekstejä ruudulta, ja Imagen on tarjottava siihen mahdollisuuksia. Samalla jatkamme painetun lehden kehittämistä entistä paremmaksi.  Vahva brändi ja laatumielikuva ovat tärkeämpiä kuin koskaan", jatkaa Numminen.

”Image on A-lehtien ensimmäinen lehtituote tablet-markkinoille. Tablettien merkitys sisältökanavana tulee kasvamaan tulevina vuosina merkittävästi, ja A-lehdet on useiden  brändiensä kautta mukana tässä kehityksessä” kertoo A-lehtien digitaalisten palveluiden  johtaja Timo Julkunen .

Imagen tulevat irtonumerot ovat saatavilla App Storesta hintaan 2,99 euroa.

Lisätiedot:
Image Kustannus Oy, Imagen päätoimittaja Mikko Numminen, p. 0400 999 509 tai mikko.numminen@imagekustannus.fi
A-lehdet Oy, digitaalisten palveluiden johtaja Timo Julkunen p. 050 414 4512,
  timo.julkunen@a-lehdet.fi

Image Kustannus julkaisee Image-lehden lisäksi Matkailulehti Mondoa ja lukuisia Mondo-matkaoppaita. Image Kustannus on osa A-lehdet-konsernia.