Jyrki Rehumäki Dialogin toimitusjohtajaksi

Markkinointiviestintä Dialogi Oy:n uudeksi toimitusjohtajaksi on nimitetty Jyrki Rehumäki, joka siirtyy Dialogiin A-lehdet Oy:n mediamyynnin vetäjän tehtävästä. Nimitys tulee voimaan 10.9.2012.

"Rehumäki on pitkän linjan a-lehteläinen ja hänellä on vuosien kokemus liikkeenjohdosta ja aikakauslehtikustantamisesta. Lisäksi hänellä on osaamista ICT-sektorista ja mainostoimistoista, joissa hän työskenteli ennen siirtymistään A-lehtiin. Laajan kansainvälisen kontaktiverkostansa kautta hän pystyy tuomaan uusia innovaatioita kotimaiselle mediakentälle, jotka antavat hänelle erinomaisen lähtökohdan Dialogin asiakkaiden liiketoiminnan kehittämisen.”, sanoo Dialogin hallituksen puheenjohtaja Olli-Pekka Lyytikäinen.

"Juuri nyt alan innovatiivisimmat ratkaisut maailmalla tulevat asiakasviestintäyhtiöistä. Minulla on vahva usko asiakaslehtiin ja niiden kehittämiseen. Meidän on kuitenkin aktiivisesti haettava uutta liiketoimintaa myös asiakasyrityksiemme ja heidän asiakkaidensa välisestä digitaalisesta dialogista ja sen tuomista uusista mahdollisuuksista. Sisältö ja tarinat ovat jatkossakin asiakasviestinnän tärkein kulmakivi. Tuomalla laadukasta sisältöä myös digitaalisiin kanaviin on mahdollista erottautua ja luoda pysyvää kilpailuetua", kertoo Rehumäki.

Lisätietoja: Dialogin hallituksen puheenjohtaja Olli-Pekka Lyytikäinen, p. 09 759 6546

Dialogin toimitusjohtaja Jyrki Rehumäki, p. 050 414 4768

Markkinointiviestintä Dialogi Oy on Suomen suurin asiakasviestintään erikoistunut yhtiö, jonka tärkeimpiä asiakkaita ovat mm. Kesko, Tallink Silja, RAY ja Suomen Palloliitto. Dialogin palveluksessa työskentelee lähes 40 viestinnän ammattilaista. Dialogi on osa A-lehdet-konsernia.