Mondon Ruoka & Matka -lehti on ilmestynyt – tilauksia jo lähes 90 000 kappaletta

”Tänään ilmestyvän A-lehdet Oy:n julkaiseman Mondon Ruoka & Matka -lehden kysyntä on ylittänyt kaikki odotuksemme, sillä lehteä on tilattu jo ennakkoon lähes 90 000 kappaletta. Lehdestä otettiin huikean myynnin vuoksi reilusti alkuperäistä arviotamme suurempi painos, lähes 130 000 kappaletta”, lehden päätoimittaja Heikki Valkama kertoo.

Mondon Ruoka & Matka -lehdessä tutustutaan eri maiden ruokakulttuuriin. Tarjolla on myös vinkkejä arjen parantamiseen. Lehden kohteina on 14 maata ja siinä on kaikkiaan 70 reseptiä.

”Lehti on tarkoitettu sekä arkikäyttöön että tosiharrastajille. Kohteet ja reseptit on mietitty niin, että ruokaan ei tarvitse suhtautua liian vakavasti - ruoka on aikuisten leikkiä”, Valkama sanoo.

”Lähtökohtamme oli juuri rentous ja hauskuus. Jos epäonnistuu keittiössä, entä sitten? Kun ruoanlaitto ja maailman ravintoloiden kiertäminen menevät suorittamiseksi, hyvästä ruoasta on eksytty kauas”, Valkama sanoo.  ”Asenne on kohdallaan, kun omaa lempiviiniä voi juoda minkä tahansa ruoan kanssa.”

Mondon Ruoka & Matka ilmestyy 27.4. ja on samana päivänä ostettavissa valtakunnallisesti myös irtonumerona.

Lisätietoja ja oman arvostelukappaleesi saat soittamalla päätoimittaja Heikki Valkamalle, p. 050 563 0202

A-lehdet-konsernin muodostavat A-lehdet Oy, Image Kustannus Oy ja Markkinointiviestintä Dialogi Oy. A-lehtien julkaisuja ovat Mondon Ruoka & Matka -lehden lisäksi Apu, Avotakka, Demi, Eeva, Kaikkien aikojen Joulu, Kauneus & Terveys, Lily.fi, Maku, Meidän Mökki, Meidän Talo, Soundi, Tuulilasi, Urheilulehti, ViherPiha, Voi hyvin, ApuKrypto, ApuRistikot, Image ja Mondo.