TRENDIN PÄÄTOIMITTAJAKSI JENNI LIETO

Trendin uudeksi päätoimittajaksi on nimitetty Jenni Lieto. Nimitys tulee voimaan heti.

"Trendi on mahtava lisä A-lehdet-konsernin portfolioon nuorten naisten segmenttiin ja Jenni Lieto Trendin vetäjäksi paras mahdollinen," sanoo Forman toimitusjohtaja Eve Vaasmaa. "On todella hienoa saada Jenni Trendin johtoon, sillä hänellä on vankkaa kokemusta ja näyttöjä Suomen johtavista nuorten naisten lehtibrändeistä ja verkkomedioiden kehittämisestä. Nyt A-lehtien omistuksessa Trendin mahdollisuudet ovat ainutlaatuiset," jatkaa Vaasmaa.

"Trendi on mahtava yhdistelmä uusimpia tyylejä ja kiinnostavia lukujuttuja. On ilo päästä kehittämään eteenpäin katsovaa, ennakkoluulotonta ja rohkeaa lehteä yhdessä kunnianhimoisen toimituksen kanssa", sanoo Jenni Lieto uudesta haasteesta.

Jenni Lieto jatkaa myös A-lehtien blogeihin perustuvan Lily.fin päätoimittajana. Hän on aikaisemmin toiminut Demin päätoimittajana, Trendin toimituspäällikkönä ja Trendi Look -lehden päätoimittajana.

Lisätiedot:
Forman toimitusjohtaja Eve Vaasmaa p. 0400 414 297
Trendin päätoimittaja Jenni Lieto, p. 050 414 4218

A-lehdet-konserni on Suomen kolmanneksi suurin aikakauslehtitalo, jonka muodostavat A-lehdet Oy, Markkinointiviestintä Dialogi Oy, Image Kustannus Oy ja Forma Publishing Group Oy. Konsernin liikevaihto on noin 100 miljoonaa euroa.