Tuulilasi ja AKK Sports yhteistyöhön

A-lehdet Oy:n julkaisema Tuulilasi ja AKK Sports Oy ovat allekirjoittaneet sopimuksen Neste Oil Rallin Katsojaoppaan tuottamisesta. Suomen MM-rallin virallinen kisaopas julkaistaan 18.7.2012 Tuulilasin erikoisnumerona. Oppaan tuottavat yhteistyössä AKK Sports Oy, Tuulilasi ja Markkinointiviestintä Dialogi Oy.

Tuulilasin kisaopas tulee olemaan yli 100-sivuinen, liimasidottu ja ulkoasultaan korkeatasoinen tietopaketti, josta löytyvät mm. MM-rallin aikataulu, erikoiskoekuvaukset, oheistapahtumien esittelyt, sekä tietysti kaikkein olennaisin, eli yksityiskohtainen reittikartta.
Neste Oil Ralli ajetaan tänä vuonna 2. - 4. elokuuta. Rallin keskuspaikka sijaitsee tuttuun tapaan Jyväskylässä, ja kilpailureitti ulottuu aina Lahteen saakka.  Tapahtuma on yksi Pohjoismaiden suurimmista vuosittaisista urheilutapahtumista, jossa vierailee myös runsaasti rallifaneja Pohjoismaiden ulkopuolelta. Katsojaopas tullaan julkaisemaan niin ikään osaksi englanninkielisenä.

"Tuulilasin tuottama opas poikkeaa aiemmista siten, että sitä rikastuttavat kiehtovat oheisartikkelit, joissa käydään läpi rallin tämänvuotista MM-sarjaa sekä vilkaistaan myös taustapeiliin. Jyväskylässä on kisattu vuosikymmeniä ja jokaiselta vuodelta löytyy huimia tarinoita - niin autoista kuin kuljettajistakin", kertoo Tuulilasin päätoimittaja Lauri Larmela.

”Meille nyt solmittu sopimus on suuri muutos ja odotukset tietysti sen mukaiset. Uskon, että tavoitamme yhdessä innostuneen Tuulilasin toimituksen kanssa ihmisiä laajalti myös perinteisen autourheilun suurkuluttajan lisäksi”, toteaa AKK Sportsin markkinointipäällikkö Heli Kemppainen.

Lisätiedot:
A-lehdet Oy, Tuulilasin päätoimittaja Lauri Larmela, GSM 050 414 4298
AKK Sports Oy, markkinointipäällikkö Heli Kemppainen, GSM 040 705 9975

Tuulilasin lukijamäärä on 406 000 (KMT Lukija 2011) ja levikki 78 432 (LT 2011). Tuulilasi kuuluu A-lehdet Oy:hyn, jonka muita julkaisuja ovat Apu, Avotakka, Demi, Eeva, Image, Kauneus & Terveys, Lily.fi, Maku, Meidän Mökki, Meidän Talo, Mondo, Soundi, Urheilulehti, ViherPiha, Voi hyvin, ApuKrypto ja ApuRistikot.

Neste Oil Ralli on Suomessa vuosittain ajettava FIA:n rallin MM-sarjan osakilpailu. Vuodesta 1951 järjestetty, aiemmin Jyväskylän Suurajot -nimellä tunnettu ralli on kuuluisa nopeista sorateistään, näyttävistä hypyistään sekä mahtavista järvimaisemistaan. Tänä vuonna kilpailu ajetaan 2.-4.8.2012 - keskuspaikkana on Jyväskylä ja kilpailureitti ulottuu aina Lahden seudulle saakka. Tapahtuma on Pohjoismaiden suurimpia vuosittaisia yleisötapahtumia, ja myös kilpailijamäärältään yksi sarjan suurimmista. Lisätietoja tapahtuman kotisivuilta www.nesteoilrallyfinland.fi.