Urheilulehti siirtyi iPhone-aikaan

Urheilulehti on siirtynyt ensimmäisenä suomalaisena urheilulehtenä iPhone-aikaan.

”Halusimme siirtää Suomen puhutuimman urheilumedian myös puhelimeen ja sitä kautta kulkemaan aina faniemme mukana. Nyt lanseerattu iPhone-sovellus on vastaus lehden tilaajien ja Urheilulehti.fi-palvelua seuraavien lukijoiden toiveeseen lukea Urheilulehden suorapuheisia ja kantaa ottavia artikkeleita sekä U-Studion videoita milloin ja missä vain”, Urheilulehden päätoimittaja Jukka Rönkä hehkuttaa.

”Kaikki tutkimukset viittaavat siihen, että matkapuhelimen merkitys sisältökanavana kasvaa tulevina vuosina merkittävästi, ja A-lehdet Oy:n eri julkaisut ovat mukana tässä kehityksessä”, A-lehtien digitaalisten palveluiden johtaja Timo Julkunen täydentää.

Urheilulehden iPhone-sovellus toimii kaikissa iPhonen versiossa IOS 4.2:sta alkaen. Sovelluksen voi ladata Apple Storesta, ja sen hinta on 0,79 euroa.

Lisätiedot:
A-lehdet Oy, digitaalisten palvelujen johtaja Timo Julkunen, 050 414 4512,
timo.julkunen@a-lehdet.fi
A-lehdet Oy, Urheilulehden päätoimittaja Jukka Rönkä, 040 586 8977,
jukka.ronka@a-lehdet.fi

Urheilulehti on viikoittain ilme styvä urheilun erikoislehti, jonka levikki on 36 350 kpl (LT 2010) ja jolla on 124 000 lukijaa (KMT 2010). Urheilulehden Urheilulehti.fi-palvelulla on parhaimmillaan lähes 100 000 viikkokävijää.

Urheilulehti kuuluu A-lehdet Oy:hyn, jonka julkaisuja ovat Urheilulehden lisäksi Apu, Avotakka, Demi, Eeva, Image, Kauneus & Terveys, Lily.fi, Maku, Meidän Mökki, Meidän Talo, Mondo, Mondon Ruoka & Matka, Soundi, Tuulilasi, ViherPiha, Voi hyvin, ApuKrypto ja ApuRistikot.