Voi hyvin -lehti toisenlaiseen yhteistyöhön Kirkon Ulkomaanavun kanssa

Vastuullisen elämäntavan ja hyvinvoinnin erikoislehti Voi hyvin ja Kirkon Ulkomaanapu aloittavat kampanjan, jossa Voi hyvin -lehden tilaaja saa perinteisen tilaajalahjan sijaan Kirkon Ulkomaanavun Toisenlaisen lahjan.

Toisenlainen Lahja on eettinen ja ekologinen lahja, jolla autetaan Kirkon Ulkomaanapua turvaamaan elämän perusedellytyksiä kehitysmaiden köyhimmille ihmisille.

"Voi hyvin -lehden lukijat ovat tiedostavia ja vastuullisia ihmisiä, jotka välittävät itsensä lisäksi myös muista ihmisistä ja ympäröivästä maailmasta. Tämän vuoksi Voi hyvin haluaa toimia eettisesti ja tarjota tilaajilleen mahdollisuuden huolehtia muista ihmisistä myös omien hankintojensa kautta: Voi hyvin lahjoittaa jokaisesta kampanjan kautta tulleesta tilauksesta Huopa-lahjan katastrofien uhrien auttamiseksi. Uskomme, että tämäntyyppiset vastuullisen ajattelun tilaajalahjat tulevat lisääntymään ja Voi hyvin -lehti on vahvan eettisen arvopohjansa vuoksi luonnollinen pioneeri", kertoo A-lehdet Oy:n brand manager Nina Strang .

”Toisenlainen Lahja on lahja, joka toimii lahjoituksena kehitysmaiden köyhimpien ihmisten auttamiseksi. Pidämme yhteistyötä median kanssa hyvin tärkeänä ja toivomme eettisten lahjojen suosion lisääntyvän tavallisten tavaralahjojen sijaan", kommentoi varainhankinnan koordinaattori Else Hukkanen Kirkon Ulkomaanavusta.

Kampanja alkaa heinäkuun alussa Voi hyvin -lehden nettisivuilla www.voihyvin.fi .

Lisätiedot:
A-lehdet Oy, brand manager Nina Strang, 050 414 4664, nina.strang@a-lehdet.fi
Kirkon Ulkomaanapu, varainhankinnan koordinaattori Else Hukkanen 0400 103 290, else.hukkanen@kirkonulkomaanapu.fi

Voi hyvin on kymmenen kertaa vuodessa ilmestyvä hyvinvointilehti, jonka levikki on 48 414 kpl (LT 2010) ja jolla on 256 000 lukijaa (KMT 2010). Lehden pääaihealueet ovat itsensä kehittäminen, ihmissu

Voi hyvin kuuluu A-lehdet Oy:hyn, jonka julkaisuja ovat Voi hyvin -lehden lisäksi Apu, Avotakka, Demi, Eeva, Image, Kauneus & Terveys, Lily.fi, Maku, Meidän Mökki, Meidän Talo, Mondo, Mondon Ruoka & Matka, Soundi, Tuulilasi, Urheilulehti. ViherPiha, ApuKrypto ja ApuRistikot.