AC-Sanaforille kaksi kunniamainintaa International Business Awards -kilpailussa

Viestintätoimisto AC-Sanaforin ja Hotels.comin Pulloposti-kampanja sai kunniamaininnan vuoden kuluttajaviestinnän PR-kampanjoiden kategoriassa 2011 International Business Awards -kilpailussa. AC-Sanafor on tehnyt Hotels.comin viestintää Suomessa vuodesta 2008 alkaen.

Nyt palkitulla Pullopostikampanjalla herätettiin huomiota Hotels.comin kesäalelle. Kampanja toteutettiin yhteistyössä MetroFM:n kanssa kesäkuussa 2010 Helsingin Hietaniemen uimarannalla, jossa hiekkaan piilotetuista muovipulloista aarteenetsijät saattoivat löytää hotellipalkintoja. Sama kampanja palkittiin keväällä vuoden parhaana matkailuviestinnän kampanjana SABRE EMEA 2011 -kilpailussa.

– Hotels.comin tavoitteena on kasvaa Suomen markkinoilla ja tunnettuuden lisääminen viestinnän keinoin on tähän oiva väline. Brändimme ilme on iloinen ja leikkisä, ja viime kesänä Suomessa toteutettu pullopostikampanja edusti tätä hyvin. Kampanjan menestys kansainvälisissä viestintäalan kilpailuissa on hyvä tapa juhlistaa viestintäyhteistyötämme, sanoo Hotels.comin viestintäjohtaja Alison Couper.

Euroopan parhaiden viestintätoimistojen joukossa jo toista vuotta

AC-Sanafor sai myös jo toisena vuonna peräkkäin kunniamaininnan vuoden eurooppalaisen viestintätoimiston kategoriassa.

International Business Awards (IBA) on maailman ainoa yleinen business-kilpailu, johon voi osallistua kuka tahansa liiketoimintaa harjoittava taho tai yksityishenkilö. Osallistumishakemuksia tämän vuoden kilpailuun tuli yli 3000 kappaletta, yli 40 eri maasta. Kilpailun tuomaristoon kuuluu johtavia talousvaikuttajia ja yritysjohtajia.

IBA on osa isompaa Stevie Awards -kilpailua, jonka alakategorioihin kuuluvat The International Business Awards, The American Business Awards, The Stevie Awards for Women in Business ja Stevie Awards for Sales & Customer Service. Kilpailun järjestää liike-elämän vaikuttajista koostuva The Stevie Awards Organization, jonka päämaja on Washington D.C:ssä Yhdysvalloissa. Kilpailun nimi, "Stevie", tulee kreikan kielestä ja tarkoittaa kruunattavaa.

International Business Awards -palkintogaala järjestetään Abu Dhabissa 11.10.2011.

Lisää tietoa kilpailusta ja voittajista:

www.stevieawards.com/iba

Lisätietoja: Viestintätoimisto AC-Sanafor Oy, Toimitusjohtaja Sari-Liia Tonttila, sari-liia.tonttila@acsanafor.fi, puh. 0500 659 300, www.acsanafor.fi