AQVIA Exclusive -hiilihapotuslaitteita saa nyt kevään trendiväreissä

Lokakuussa lanseerattu AQVIA Exclusive -hiilihapotuslaite saa nyt rinnalleen väriä, kun AGA tuo markkinoille kolme värikästä AQVIA Exclusive -hiilihapotuslaitetta. AQVIA Exclusive -tuoteperheessä on kiinnitetty erityistä huomiota tyylikkääseen muotoiluun, joka vastaa nykypäivän kuluttajan vaatimustasoa.

AQVIA Exclusive -hiilihapotuslaitteella hanaveden voi muuttaa hiilihapolliseksi, poreilevaksi juomaksi hetkessä. Suomen puhdas ja raikas hanavesi on maailman parhaimpia ja sopii hyvin hiilihapotettavaksi. AQVIA Exclusive -hiilihapotuslaitteen saa nyt kolmessa uudessa värissä: Burnt Orange, Crème ja Lime. Oranssin, valkoisen ja limenvihreän väreissä koreileva hiilihapotuslaite ilahduttaa kaikkia, joille käytettävyyden lisäksi myös laitteen muotoilu ja väritys ovat tärkeitä. AQVIA on luotettava keittiökone ja uusien värien ansiosta se istuu entistä paremmin erilaisten kotien sisustukseen. AQVIA-tuoteperheen suunnittelussa on kiinnitetty erityistä huomiota muotoilun ja värityksen lisäksi käyttöominaisuuksiin. Hiilihapotuslaitteiden ruostumaton teräspinta on käsitelty sormenjälkiä hylkiväksi. Laitetta käytetään etupuolelta jolloin se on helppo sijoittaa esimerkiksi keittiön kaapistojen välitilaan. AQVIA-tuoteperheeseen kuuluvat pöytämallisten hiilihapotuslaitteiden lisäksi keittiökalusteisiin integroitavat hiilihappohanat sekä hiilihapotetulle vedelle tarkoitetut juomatiivisteet. Kaikki AQVIA Exclusive -hiilihapotuslaitteiden värivaihtoehdot ovat esillä Go expo -messuilla 5.–7. maaliskuuta Helsingin messukeskuksessa. Messuosastolla vierailijat pääsevät itse kokeilemaan kuinka helppoa ja vaivatonta veden hiilihapottaminen on. AQVIA Exclusive -hiilihapotuslaitteiden myyntihinta on 135–145 euroa väristä riippuen. Tuotteet ovat myynnissä muun muassa Stockmann-tavarataloissa, Musta Pörssi -liikkeissä sekä muissa hyvin varustelluissa alan liikkeissä. Lisätietoja, kuvia AQVIA-tuotteista sekä tuotteita kokeiltavaksi: Oy AGA Ab Johan Lindholm Helena Tanskanen Puh: 010 242 0245 010 242 0549 Sähköposti: johan.lindholm@fi.aga.com helena.tanskanen@fi.aga.com Oy AGA Ab on osa Linde Groupia, joka on maailman johtavia teollisuuskaasu- ja teknologiayhtiöitä. Linde Groupilla on lähes 50 000 työntekijää 100 maassa. Suomen AGA on osa Linde Groupin Pohjois-Euroopan yksikköä, johon kuuluvat kaikki Pohjoismaat sekä Baltian maat. AGA on alueensa johtava teollisuuskaasujen toimittaja, jonka kokonaisratkaisuihin sisältyvät mm. kaasut, kaasulaitteistot, prosessiosaaminen sekä koulutus- ja huoltopalvelut. AGAn kehittynyt kaasuteknologia auttaa asiakkaita parantamaan kannattavuutta, turvallisuutta ja laatua sekä suojelemaan samalla ympäristöä.