British Airwaysille uusi yritysetujärjestelmä

British Airways
21.10.2008

BRITISH AIRWAYSILLE UUSI YRITYSETUJÄRJESTELMÄ

British Airways on käynnistänyt uuden pienille ja keskisuurille yrityksille tarkoitetun lentoetujärjestelmän. On Business -ohjelmaa voivat hyödyntää kaikki sellaiset yritykset, joissa on vähintään kolme lentomatkoja tekevää työntekijää. Jokainen lento kerryttää yrityksen etupisteitä, joilla voi ansaita palkintolentoja tai valita paremman matkustusluokan.

British Airwaysin uutta yritysten kanta-asiakasjärjestelmää voivat käyttää sekä matkatoimiston kanssa asioivat että matkavarauksistaan itse huolehtivat yritykset. Yrityksen tarvitsee vain rekisteröityä On Business -ohjelmassa. Palkintoetujen käyttäminen edellyttää, että matkoja on tehnyt vähintään kolme eri henkilöä.

Pisteitä kertyy paitsi normaalihintaisista lennoista niin myös alennuslipuista. Allianssikumppaneiden kuten Finnairin koneella lennetyistä niin sanotuista ”code-share”-lennoista pisteitä ei sen sijaan tule.

British Airwaysin Executive Club -jäsenet voivat kerätä henkilökohtaisia lentomaileja ja tasopisteitä entiseen tapaan täysin riippumatta siitä, hyödyntääkö heidän työnantajansa On Business -ohjelmaa.

LISÄTIEDOT
www.ba.com/onbusiness tai On Business Service Center p. 09 6937 9538

Satu Kalajainen
British Airwaysin kaupallinen johtaja Suomen ja Batian alueella, p. 040 524 5286 tai satu.kalajainen@ba.com

Lähettäjä ja kuvapyynnöt
Maija Hakala, viestintätoimisto AC-Sanafor, p. 050 33 828 73, maija.hakala@acsanafor.fi

---------------------------------------------------------------------------------------
British Airways on perustettu vuonna 1919 ja se kuuluu maailman johtaviin lentoyhtiöihin. British Airways lentää kumppaneineen yli 300 kohteeseen. Yhtiön kilpailuvaltteja ovat muun muassa korkeatasoinen palvelu, laaja reittiverkosto sekä matkustusmukavuus, jonka kehittämisessä yhtiö on pioneeri alallaan. British Airwaysin uusi Terminaali 5 otettiin Heathrow’n kentällä käyttöön maaliskuussa. Se on kooltaan viisi kertaa suurempi kuin edellinen pitkien lentojen Terminaali 4. Helsinkiin lennetään toistaiseksi terminaalista 1. British Airways kuuluu Oneworld-allianssiin, jossa jäseniä ovat myös mm. Finnair, American Airlines ja Qantas. Oneworldin reittiverkostossa on noin 675 kohdetta.

Vuoden loppuun mennessä rekisteröityneet yritykset saavat liittymislahjana 1000 pistettä ja mahdollisuuden tienata kolminkertaiset pisteet kymmenestä ensimmäisestä maaliskuun loppuun mennessä lennetystä lennosta.