e-lippu käyttöön Helsinki-Lontoo -reitille

British Airways on nyt siirtynyt sähköisten lentolippujen aikakauteen myös Helsingin-reitillään. E-lippujen globaali käyttöönotto on ollut lentoyhtiön määrätietoinen tavoite, jonka kattava toteutuminen on jo hyvin pitkällä. Se on tärkeä osa British Airwaysin sähköisten palvelujen kokonaisuutta, joiden kehitystyöllä yhtiö haluaa tehdä lentomatkustamisen asiakkaillensa mahdollisimman vaivattomaksi.

Sähköisellä lipulla on monia etuja perinteiseen paperilippuun verrattuna: Se ei vaadi henkilökohtaista käyntiä missään tai perinteistä postittamista, muutoksia sisältöön on helppo tehdä ja varausta voi muuttaa vielä puoli tuntia ennen koneen lähtöä. E-lippua ei voi varastaa tai hävittää, eikä se voi kadota postissa. Sähköisiä lippuja käytti viime kuussa peräti 76 prosenttia yhtiön asiakkaista, mikä on enemmän kuin missään muussa USA:n ulkopuolella päämajaansa pitävässä lentoyhtiössä maailmassa.

Yrityksestä

AC-Sanafor on yksi Suomen kansainvälisesti palkituimmista viestintätoimistoista. Olemme toimineet Weber Shandwickin Suomen edustajana jo vuodesta 1992.