Erikoisimmat hotellihommat

Voitko kuvitella, että jonkun työ on kiillottaa kolikoita hotellissa? Tai että jonkun tehtävä on toimia hyvänä haltiattarena, joka järjestää täydellisen romanttisia treffejä? Nämä ovat vain muutamia esimerkkejä erikoisista työpaikoista, joita Hotels.com löysi yli 130 000 tarjoamansa hotellivaihtoehdon joukosta. Hotels.com paljastaa uteliaalle matkaajalle hotellit, joista nämä hauskat työpaikat löytyvät.

San Francisco – Kolikonkiillottaja

Hotel Westin St Francis on Union Square, San Francisco, Yhdysvallat (neljä tähteä)

Tästä hotellista löytyy yksi vanhimmista ja erikoisimmista ammateista: kolikonkiillottaja. Tämän työn juuret juurtavat 1930-luvulle: hotellin johtaja päätti, että kaikki kolikot tulee pestä joka päivä, kun hän huomasi, että likaiset kolikot likasivat naispuolisten vieraiden valkoiset hanskat. Vaikka valkoiset hanskat ovat jo historiaa, hotelli pitää edelleen perinnettä yllä. Hinnat alkaen 140 euroa yöltä.

Jaipur – Mies, joka karkottaa pulut

Rambagh Palace, Jaipur, Intia (viisi tähteä)

Pulut viihtyvät vähän liiankin hyvin tämän hotellin pihalla. Siksi hotellilla on kaksi omaa pulunkarkottajaa, jotka karkottavat pulut tiehensä, niitä kuitenkaan satuttamatta. Jos et siis voi vastustaa kiusausta juosta puluja kohti ja pelottaa niitä lentoon, olet ihanteellinen kandidaatti tähän työhön! Hinnat alkaen 470 euroa yöltä.

Adairsville – Hyvä haltiatar

Barnsley Gardens Resort, Adairsville, Yhdysvallat (neljä tähteä)

Tämä Georgian osavaltiossa sijaitseva hotelli on kaikkien täydellisistä treffeistä unelmoivien rakastavaisten unelmakohde. Hotellin palveluksessa on hyvä haltiatar, joka loihtii pareille unohtumattomia treffejä ruusunterälehtineen, shampanjoineen ja romanttisine yllätyksineen. Hinnat alkaen 200 euroa yöltä.

Memphis – Ankkamestari

The Peabody Hotel, Memphis, Yhdysvallat (neljä tähteä)

The Peabody Hotelin ankkamestari järjestää hotellin maailmankuulun ankkaparaatin joka päivä kello 11 ja 17. Ankkamestari aloittaa seremonian rullaamalla auki punaisen maton, jota pitkin hän johdattaa joukon ankkoja hotellin suihkulähteelle. Illalla hän taas johdattaa ankat sisätiloihin lepäämään seuraavan päivän seremoniaa varten. Ankkamestarin vastuulla on myös vähän ikävämpi tehtävä: suihkulähteen puhtaanapito. Hinnat alkaen 147 euroa yöltä.

Lisätietoja osoitteessa www.hotels.com tai numerossa 010 808 097.

• Hinnat ovat esimerkkejä kahden hengen huoneesta per yö.
  • Hinnat on tarkistettu 16.2.2011, joten muutokset ovat mahdollisia.

Lisätiedot, kuvapyynnöt tai Hotels.comin edustajien haastattelupyynnöt Hotels.com-lehdistöpalvelusta: lehdisto(at)hotels.com tai soita viestintätoimisto AC-Sanafor 040 706 8021 tai 040 840 6368.

Hotels.com:

Kate Hopcraft

Senior PR Manager

khopcraft(at)hotels.com

Hotels.com

Hotels.com on osa kaikilla merkittävillä markkinoilla toimivaa Expedia-ryhmää ja sen valikoimiin kuuluu yli 130 000 laadukasta hotellia, huoneistoa ja B&B-majapaikkaa ympäri maailmaa. Jos asiakas löytää muualta halvemman hinnan etukäteen maksamalleen hotellihuoneelle, tarjoaa Hotels.com kyseisen hotellihuoneen asiakkaalle samaan hintaan. Hotels.com neuvottelee käyttäjille parhaat hinnat sekä tarjoaa käyttäjilleen jo 1,8 miljoonaa asiakasarviota esittelemistään kohteista. Hotels.com valittiin German Institute of Service Quality -instituutin äänestyksessä tammikuussa 2011 parhaaksi kategorioissa “palvelu” ja “asiakasystävällinen internetsivusto”. Tällä hetkellä Hotels.com-sivustoja on maailmanlaajuisesti yli 75, mukaan lukien 31 sivustoa 24 eri kielellä EMEA-alueella. Matkailijat voivat tehdä varauksen internetissä tai soittamalla monikieliseen asiakaspalvelunumeroon +358 10 808 097.