Hotels.com aloitti tähän mennessä suurimman alennusmyyntinsä

Hotels.com on aloittanut suuren talvialen, jonka jopa 60 prosentin alennukset ovat hotellivarauspalvelun tähän mennessä anteliaimpia. Alennuksen piiriin kuuluu tuhansia hotellihuoneita ympäri maailman. Hotels.comin majoitustarjonta on päättyneen vuoden aikana kasvanut entisestään, ja asiakkaat voivat nyt valita mieluisan vaihtoehtonsa yli 110 000 hotellin joukosta.

Vinkkejä alennusmyynnin neljän teeman hotellitarjonnasta: Kaukaiset paratiisit Aparthotel Puerto Azul, Marbella, Espanja (kolme tähteä) Hinnat alkaen 41€/vrk, aiemmin 63€/vrk – säästä 35 % Paratiisi voi löytyä Espanjan aurinkorannikolta! Huoneistohotelli Aparthotel Puerto Azul sijaitsee sananmukaisesti Marbellan ihanalla hiekkarannalla ja huoneista avautuu merinäköala. Huoneisiin kuuluu keittiö ja hotellissa on myös uima-allas. Hotellilta on vain muutaman minuutin kävelymatka Marbellan viehättävään vanhaan kaupunkiin ja elämää vilisevälle rantakadulle. Halvempaa huippuluksusta Santhiya Resort & Spa, Ko Phangan, Thaimaa (viisi tähteä) Hinnat alkaen 79€/vrk, aiemmin 159€/vrk – säästä 50 % Thaimaassa Ko Phanganin saarella sijaitseva luksushotelli Santhiya Resort & Spa tarjoaa ylellisyyttä eksoottisen luonnon ympäröimällä yksityisrannalla. Hotellin kylpylän hierontapalveluja voi tilata oman huoneen rauhassa toteutettaviksi. Thaimaassa on varmasti tarpeen ainakin auringonoton jälkeinen viilentävä kasvohoito. Luksushotelli on erityisesti häämatkalaisten suosikki ja se sopii mainiosti myös omien häiden pitopaikaksi. Hotelli järjestää monenlaista ohjelmaa, kuten elefanttiratsastusta, thaimaalaisia kokkauskursseja sekä lukemattomia vaihtoehtoja vesiurheiluun. Vuoden 2010 suosikit Metropolitan Resort Orlando, Orlando, Yhdysvallat (kolme tähteä) Hinnat alkaen 25€/vrk, aiemmin 63€/vrk – säästä 60 % Vuoden 2010 suosikkikohteisiin kuuluu Floridan osavaltion suurin sisämaakaupunki Orlando. Kohde sopii erityisesti lapsiperheille ja lapsenmielisille, sillä sen tunnetuimpiin nähtävyyksiin kuuluvat Universal Resort ja Walt Disney World. Molemmista huvipuistoista löytyy suosittuihin televisiosarjoihin ja elokuviin liittyviä elämyksiä. Metropolitan Resort Orlando sijaitsee sopivalla etäisyydellä sekä Universal Resortista että Orlandon lentokentästä. Hotelli tarjoaa ilmaisia kuljetuksia suosituimpiin nähtävyyksiin. Euroopan jalokivet Welcome Piram Hotel, Rooma, Italia (kolme tähteä) Hinnat alkaen 58€/vrk, aiemmin 97€/vrk – yövy 3 yötä, säästä 40 % Suosittu matkailukaupunki Rooma on usein matkailijalle hieman hintavampi kohde, mutta Hotels.comin alennusmyynti tarjoaa edullisia vaihtoehtoja myös ikuisesta kaupungista. Welcome Piram Hotel sijaitsee aivan rautatieasema Terminin vieressä, mistä on helppo kulkea eri nähtävyyksiin metrolla. Kävelymatkakaan ei ole mahdoton ja Roomassa jo kaupunki itsessään on nähtävyys. Hotels.comin talvialennusmyynti päättyy 15. helmikuuta. Matkustusaikaa on huhtikuun 15. päivään saakka. Lisätietoja osoitteessa www.hotels.com tai numerossa 010 808 097. • Hinnat ovat esimerkkejä kahden hengen huoneesta per yö. • Hinnat on tarkistettu 4.1.2010, joten muutokset ovat mahdollisia.