Hotels.comille uusi maailmanlaajuisesta vähittäismyynnistä vastaava johtaja

Maailman johtava hotellivaraussivusto Hotels.com on nimittänyt Troy Sudan maailmanlaajuisesta vähittäismyynnistä vastaavaksi johtajaksi. Sudan vastuualueeseen kuuluvat kaikki vähittäismyyntiin liittyvät asiat kuten Hotels.com-sivuston käyttäjäkokemuksen ja sisällön suunnittelu, optimointi ja asiakaspalvelupuhelin.

– Hotels.com on upea brandi, joka on viime vuosina kasvanut maantieteellisesti ja jatkuvalla vauhdilla. Odotan innolla uuden tehtäväni mukanaan tuomia haasteita sekä liittymistä maailmanlaajuiseen johtotiimiin, sanoo Suda. Suda toimii maailmanlaajuisen vähittäismyynnin varatoimitusjohtajan Scott Bookerin alaisuudessa, jonka vastuualueisiin kuuluvat myös Hotels.comin tuotesuunnittelu ja tuotteistaminen. – Suda tuo mukanaan merkittävää kokemusta vähittäismyynnistä sekä strategisesta suunnittelusta ja tuotekehityksestä. Hän täydentää hienosti Hotels.comin maailmanlaajuista vähittäismyyntiä kehittävää tiimiämme, kertoo Booker. Suda siirtyy Hotels.comin palvelukseen Lonely Planetista, missä hänen tehtävänään oli yrityksen Euroopan verkkotoimintojen strateginen kehittäminen Lontoossa sijaitsevan kehitystiimin johtajana. Aiemmin hän työskenteli Lonely Planetin päämajassa Melbournessa lonelyplanet.com-sivuston uudelleenlanseerauksen parissa. Lisäksi hän oli mukana siirtämässä Lonely Planetin majoitusvarauspalveluja toimimaan affiliaattipohjalta yhteistyössä Expedia Affiliate Networkin ja Hostelworld.comin kanssa. Ennen uraansa Lonely Planetilla Suda hoiti erilaisia markkinointiin sekä strategiseen ja tuotekehitykseen liittyviä tehtäviä kymmenen vuoden ajan yhdessä Australian suurimmista vähittäismyyntiyrityksistä, Coles Myer Ltd. Suda on kotoisin Melbournesta ja hänellä on kauppatieteiden maisterin tutkinto e-kaupassa Melbournen yliopistosta. Hän on lisäksi suorittanut johtamiskoulutusta Columbian yliopistossa New Yorkissa. Lisätiedot, kuvapyynnöt tai Hotels.comin edustajien haastattelu Hotels.com-lehdistöpalvelusta: lehdisto@hotels.com Aino Ruikka aino.ruikka@acsanafor.fi +358 40 706 8021 Kate Hopcraft khopcraft@expedia.com +44 20 7019 2165