Kotkalainen kuntokeskus tarjoaa asiakkailleen yhteisöpalvelun internetissä

Kotkassa toimiva kuntokeskus Fitergo avaa lokakuussa internetsivuilleen yhteisöpalvelun, jossa kuntosalin asiakkaat voivat keskustella ohjaajien tai toisten asiakkaiden kanssa verkon välityksellä. Fitergo toteuttaa palvelun yhteisöpalveluyritys TWID Oy:n sekä Suomen hyvinvointikeskusten kanssa.

TWID Oy tarjoaa yrityksille palvelua, joka on internetissä yrityksen omilla websivuilla toimiva yhteisö. Yhteisö on tarkoitettu joko yrityksen asiakkaille tai kumppaneille. - Fitergo on ensimmäinen kuntosalialan yritys, joka tarjoaa TWID Oy:n yhteisöpalvelua, TWID Oy:n toimitusjohtaja Jari Kaitera huomioi. Fitergon TWIDissä kuntokeskuksen asiakkailla on mahdollisuus keskustella muiden asiakkaiden tai kuntokeskuksen ohjaajien kanssa sekä antaa palautetta tai toiveita kuntokeskuksen tunneista. Kuntokeskuksen henkilökunta pystyy nopeasti reagoimaan palautteeseen ja hyödyntämään sitä esimerkiksi tuntien sisällön suunnittelussa. Asiakkaat voivat saada tukea, kannustusta ja vinkkejä muilta käyttäjiltä sekä ohjaajilta. Palvelu on tarkoitettu kuntokeskuksen rekisteröityneille jäsenille. Fitergon toimitusjohtaja Mikko Paavola kertoo: - Meille avautui hieno tilaisuus päästä mukaan käyttämään TWIDiä ensimmäisenä kuntokeskuksena. Voimme tarjota asiakkaillemme nyt lisäpalvelua, jonka toivomme motivoivan liikkumaan ja luovan ryhmähenkeä. Kuntokeskuksena me tietysti haluamme sitouttaa asiakkaamme juuri meidän saliimme. Tähän TWID vaikuttaa myös hyvältä työkalulta. Yhteisöpalveluyritys TWID Oy solmi syyskuun 2009 alussa jälleenmyyntisopimuksen Suomen hyvinvointikeskusten kanssa, mitä kautta asiakkaaksi löytyi kuntokeskus Fitergo. Suomen hyvinvointikeskusten toimitusjohtaja Jouko Tidenberg sanoo, että nyt on juuri oikea aika lanseerata yhteisöpalvelu kuntosalimaailmaan. TWID Oy:n ja Suomen hyvinvointikeskusten tavoitteena on markkinoida TWID kuntokeskuksille ja -saleille ympäri Suomea. - Haluamme luoda kuntosaleille omat sisäiset yhteisöt, joissa samanhenkiset ihmiset voivat jakaa kokemuksiaan toistensa kanssa, Tidenberg summaa. www.twid.com, www.suomenhyvinvointikeskukset.fi, www.fitergo.fi Jari Kaitera: TWID Oy:n toimitusjohtaja, p 040 836 0600 tai jari.kaitera@twid.com Jouko Tidenberg: Suomen hyvinvointikeskukset, p 040 751 8802 tai jouko.tidenberg@suomenhyvinvointikeskukset.fi Mikko Paavola: Fitergon toimitusjohtaja, p 044 564 6825 tai mikko.paavola@gmail.com TWID Oy on vuonna 2009 perustettu suomalainen yhteisöpalveluyritys. TWID-palvelu on yrityksen omilla verkkosivuilla toimiva yhteisö, joka voi olla suunnattu joko asiakkaille tai kumppaneille. TWID antaa yrityksille mahdollisuuden hyödyntää sosiaalisen median keinoja ja vaikuttavuutta. TWIDin avulla yritys luo asiakkaille tai kumppaneille oman paikan kommentoida, antaa palautetta ja mielipiteitä sekä kehitysideoita tuotteista ja palveluista.