Kotona valmistetut kuplajuomat joulun ja uudenvuoden juhliin

Siideriä, puolukkajuomaa vai poreilevaa vettä loppuvuoden juhliin? AQVIA-hiilihapotuslaitteella onnistuvat monenlaiset kuplivat ja luovat juhlajuomat.

AQVIA Exclusive -hiilihapotuslaite on erinomainen joululahjaidea, jolle löytyy käyttöä heti joulupäivällisillä tai uudenvuoden juhlissa. Suomessa hanavesi on harvinaisen puhdasta ja laadukasta, joten myös arkeen on helppo lisätä ripaus luksusta muuttamalla hanavesi raikkaan poreilevaksi – omassa keittiössä nopeasti ja helposti.

Hiilihapotuslaitteella voi valmistaa juomia jokaiseen tilanteeseen ja makuun sopivaksi, pitää sitten raikkaasta, hedelmäisestä tai makeasta juomasta. AQVIA-juomatiivisteistä voi valmistaa kuplivia siidereitä, hedelmäisiä juomia tai makuvesiä. Juomien valmistukseen voi myös käyttää muita tuttuja mehutiivisteitä tai itse tehtyjä mehuja. Itse hiilihapotetut juomat ovat myös ympäristöystävällinen vaihtoehto valmiiksi pullotetulle juomalle.

AGAn valmistama AQVIA-hiilihapotuslaite on elegantti osa keittiön kuin keittiön ilmettä. Laite on ruostumatonta terästä, jota piristävät monenlaiset värivaihtoehdot kuten limenvihreä, kermanvalkoinen, taivaansininen tai hehkuva oranssi. Myös pelkistetty musta on tyylikäs teräksen rinnalla.

Jouluksi on saatavana myös AQVIA Exclusive -lahjapakkaus (ovh. 165 euroa), jonka mukana tulee upea Eva Solo -tarjoilukarahvi. Lahjapakkauksen värivaihtoehtoja ovat punainen ja musta.

AQVIA Exclusive -hiilihapotuslaitteiden suositushinta on 135 tai 145 euroa väristä riippuen. Laitteita on saatavana hyvin varustetuista tavarataloista ja kodinkoneliikkeistä. Lue lisää AQVIAsta ja etsi lähin jälleenmyyjä osoitteessa www.aqvia.fi. AQVIA on nyt myös Facebookissa, jossa arvotaan joka viikko hiilihapotuslaite fanien kesken. Sivuille päivitetään myös talvisia kuplajuomareseptejä, joista voi hakea vinkkejä vaikka uudenvuoden juhlajuomiin.

Lisätietoja, kuvia AQVIA-tuotteista sekä tuotteita kokeiltavaksi:

Oy AGA Ab      Johan Lindholm                                             Helena Tanskanen

Puh:                  010 242 0245                                                010 242 0549

Sähköposti:     johan.lindholm@fi.aga.com                          helena.tanskanen@fi.aga.com

Oy AGA Ab on osa Linde Groupia, joka on maailman johtavia teollisuuskaasu- ja teknologiayhtiöitä. Linde Groupilla on lähes 50 000 työntekijää 100 maassa. Suomen AGA on osa Linde Groupin Pohjois-Euroopan yksikköä, johon kuuluvat kaikki Pohjoismaat sekä Baltian maat. AGA on alueensa johtava teollisuuskaasujen toimittaja, jonka kokonaisratkaisuihin sisältyvät mm. kaasut, kaasulaitteistot, prosessiosaaminen sekä koulutus- ja huoltopalvelut. AGAn kehittynyt kaasuteknologia auttaa asiakkaita parantamaan kannattavuutta, turvallisuutta ja laatua sekä suojelemaan samalla ympäristöä.